Google earth probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardys33

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Na het installeren van Google Earth en het programma opstarten gunctioneert dit 100%niet. De aarde wordt geladen echter niet tot het hele scherm. Het zandlopertje blijft lopen en het programma reageert niet. Het lijkt of iets in de weg staat om Google Earth helemaal te "ontplooien". Ik heb software verwijderd en opnieuw geinstalleerd toch geen verbetering, Wat kan de oorzaak zijn?

DirectX van Microsoft site geinstaleerd. Geen verbetering echter. Wat nu?

Ga naar:

Alle programma's->Google earth-> Opstarten in OpenGL modus.
Als die het niet doet,DirectX modus!!

'K hoop dat ie het nu wel doet!

wat is open GL. Kan je mij meer hierover vertellen. (vroeger betekende in de autoindustrie GL GrandLuxe :confused:
Op het scherm verschijnt deze info. Zie bijlage.
kan je deze info vertalen ?

Bijlagen

• google earth- foutmelding.jpg
    google earth- foutmelding.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 29
Intel Pentium D CPU 3.00 GHz. 2 Core
Videokaart NvidiaGForce 6700XL
Geheugen 2GB DiMM DDR2
Nood: GE heeft op deze PC wel gewerkt. Kennelijk een oudere versie dan de recente.
GE start en komt tot de hoogte 16503.00 km en dan bevriest ie. M.i. is het programma niet helemaal 100% geinstaleerd. In veilige modus kon ik GE ook niet voor 100% starten. Een info kwam naar voren :Movefile failed :code 3

Hmmm....
Download eens als torrent, en als dat niet (kan) lukt, dan moet je 'em van een andere site downloaden:thumb::thumb::thumb:

Ik heb GE rev. 5 verwijderd en de rev. 4.3 geinstaleerd. Nu kan ik met GE werken.
Bedankt voor alle adviezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan