google earth problemen installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik heb zojuist vanaf de site Google Earth genoemd programma gedownload. Dat ging zonder probleem, maar bij het opstarten krijg ik steeds een foutmelding dat iets met aanmelding en bestandsnaam te maken heeft. Het begint met het voltooien van het aanmelden bij de Google Earth server. Ik krijg dan de mededeling dat er een probleem is opgetreden in Google Earth en dat het programma wordt gesloten. Het diagnostisch rapport zegt het volgende:

"Bestandsnaam diagnostisch rapport: C:\DOCUME~1\NELLYV~1\LOCALS~1\Temp\Google_Earth_4.2.0198.2451_beta_071022_203534_1.dmp"

Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet, maar misschien hebben jullie een idee?:(

B.v.d.

Heb je al gekeken op de help-site van Google Earth?
Ik ben naar een pagina gegaan waar wellicht een antwoord op je vraag staat. Maar blader anders zelf nog wat meer rond daar.

Dat heb ik gedaan, maar daar schoot ik ook niets mee op. Ik heb zelfs mijn firewall zo ingesteld dat Google Earth geaccepteerd wordt, maar ook dat had geen effect. Ik heb Google Earth er nu maar weer helemaal afgehaald en probeer het binnenkort wel weer eens. Bedankt voor de reactie in ieder geval.

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost:( Is er misschien iemand die mij helpen kan?:confused:

Heb je het laatste stuurprogramma voor je grafische kaart geinstalleerd?

Download DirectX 9.0 van deze website.

Herstart je PC en probeer Google Earth te installeren en te openen. Nog steeds problemen? Ga dan via Start naar Uitvoeren en zet in het venster:

"C:\Program Files\Google\Google Earth\googleearth.exe" -setDX

Let op, met de aanhalingstekens. Klik op OK. Herstart de PC. Wil Google Earth nu wel normaal openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan