sinds een nieuwe installatie van google earth is het beeld een stuk slechter geworden, als ik een gebied van bijvoorbeeld heel Noord-Holland wil bekijken is de kwalitiet een stuk minder dan ik met de oude versie gewend was, het is alsof ik door een vieze bril kijk.
Bij de instellingen heb ik alles al veranderd, maar de beeldkwaliteit blijft hetzelfde, of ik die nu in hoog of laag zet.
Ik gebruik directX 9c op XP.
Sommige instellingen kan ik niet meer veranderen, terwijl deze wel de standaard instellingen zijn. Ik stel alles in als standaard, start opnieuw op en het detailgebied staat weer terug op klein (256×256) terwijl stnadaard 512×512 is. Ik kan dat niet instellen want het is grijs. Snap hier niets van.
Is het meer mensen opgevallen dat Google Eart 4.2 slechter is?
Bij de instellingen heb ik alles al veranderd, maar de beeldkwaliteit blijft hetzelfde, of ik die nu in hoog of laag zet.
Ik gebruik directX 9c op XP.
Sommige instellingen kan ik niet meer veranderen, terwijl deze wel de standaard instellingen zijn. Ik stel alles in als standaard, start opnieuw op en het detailgebied staat weer terug op klein (256×256) terwijl stnadaard 512×512 is. Ik kan dat niet instellen want het is grijs. Snap hier niets van.
Is het meer mensen opgevallen dat Google Eart 4.2 slechter is?