google earth werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre90

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Wanneer ik google earth start komt er heel even een zandlopertje in beeld, daarna gaat dit weg en gebeurd er niks meer. Ik heb op mijn pc een beheerders account. Wanneer ik op een andere account ga (ook met beheerder rechten) werkt google earth wel. In de firewall staan de poorten van google earth gewoon open,,

iemand een ideetje?? :confused:

pierre90

Het zou kunnen dat je firewal op het ene account strenger is dan het andere en dat hij google earth blokkeerd omdat dat internet verbinding nodig heeft.

Ik zou zeggen kijk eens even in je firewal instellingen.

veel succes:thumb:

nee, op de andere account staat ook in de firewall dat hij google earth gewoon toe staat op alle verbindingen.

Misschien heb je niet genoeg verbindingssnelheid. Wat heb je draadloos of op de kabel????

gewoon draad, bandbreedte 10 mb van tiscali,,, downloads gaan met 500 kb/s dus daar ligt het al helemaal niet aan, want gewoon heel het programma start niet :confused: terwijl op de andere account doet hij het perfect

Ik heb eens even wat gezocht op google.

Toen zag ik wel ergens staan dat je een goed direct X nodig hebt!!!!!

Wat voor direct X heb jij????????????????????????????

ja, maar dat kan het moeilijk zijn,,,anders zou die het op de andere account ook niet doen,,, mr laat het maar zitte :p ik ga nog wel beetje *****n er aan ;) toch bedankt voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan