Google Earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hello

ik heb een probleempje met GE 4.3
als ik de zonweergave start dan zie ik de zon zelf niet. op alle youtube video's zie ik dat je de zon op en onder kan zien gaan, maar bij mij is dat niet. wie kan me helpen?

gr Thomas:cool:

Gezien, ik heb alleen een heel klein beetje mijn twijfels of het geen fake is. Valt het je bijvoorbeeld niet op dat na zonsondergang in geen enkele stad en in geen enkel gebouw, een lichtje brandt?
Verder vind ik een aantal gebouwtjes wat "animated" overkomen. Weet jij heel zeker dat Google Earth de zons opkomst en ondergang kán weergeven?

Gezien, ik heb alleen een heel klein beetje mijn twijfels of het geen fake is. Valt het je bijvoorbeeld niet op dat na zonsondergang in geen enkele stad en in geen enkel gebouw, een lichtje brandt?
Verder vind ik een aantal gebouwtjes wat "animated" overkomen. Weet jij heel zeker dat Google Earth de zons opkomst en ondergang kán weergeven?

pasja

nee ik weet zeker dat het geen fake is... heb jij GE? ik heb gezien dat jij een betere PC hebt dan ik (laten we daar niet te veel over praten:D). misschien doet hij dat bij jou wel (zou kunnen dat je een betere grafische kaart nodig hebt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan