Google foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Berichten
85
Lieve Mensen,

Ik krijg de laatste dagen steeds als ik naar een nieuwe website wil gaan een mededeling van Google met het volgende:

Onze excuses, wij kunnen uw verzoek momenteel niet verwerken. Een computervirus of spyware programma stuurt ond automatische verzoeken, en het ziet ernaar uit dat uw computer of netwerk hiermee is geinfecteerd.

We probren u zo snel mogelijk weer toegang te geven, dus u kunt het overeen korte tijd weer proberen. Probeert u intussen een antivirus of een antispyware-programma om virussen en andere schadelijke software van Uw comp. te verwijderen.

Nu ik heb volgens norton geen virussen en ik heb microsoft anti spy verwijderd om toch toegang te krijgen, maar dit alles lukt niet.

Wie oh wie kan mij verder helpen, ik voeg een uitdraai van de melding die ik van Google krijg toe.

Met vriendelijke groet
Marigeer.
 
foutmelding Google

Beste remsic,

Bedankt voor je reactie, maar hitman pro heb ik teveel problemen me gehad, en Hijack This is mischien te havy voor mij daar ik niet zo goed thuis ben met dat programma en te weinig verstand van ingewikkelde programa's heb.

Toch ben ik wel wezen kijken bij het anti spy offensief, en moet ik een oplossing zien te vinden, ik heb de handleiding van Hijack uitgeprint en ga met evt. hulp van het forum daarmee aan de slag, wel eng.

Groetjes
Marigeer.
 
hijackThis

Beste Rimsic,

Ik heb inmiddels een logje gemaakt van de scan, indien jij mij daarmee verder kan helpen, dan wil ik dat evt. plaatsen, hier op de helpmij.

Zo niet dan wacht ik op andere reacties.

Met vriendelijke groet
Marigeer.
 
Sorry dat ik me er mee bemoei maar ik raad je aan het log met vermelding van je probleem toch op ASO te zetten. Op Helpmij worden geen logs meer geanalyseerd. Op ASO zitten uitermate bekwame experts die je zeker verder kunnen helpen.


Groeten,
Raymond
 
Re: hijackThis

Geplaatst door marigeer
Beste Rimsic,

Ik heb inmiddels een logje gemaakt van de scan, indien jij mij daarmee verder kan helpen, dan wil ik dat evt. plaatsen, hier op de helpmij.

Zo niet dan wacht ik op andere reacties.

Met vriendelijke groet
Marigeer.
idd, plaats je hijackthis op www.antispywareoffensief.nl en je probleem erbij en je wordt zeker geholpen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan