Google Friend Connect

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Hallo,

Weet iemand hoe je kan instellen dat als iemand is ingelogd met Google Friend Connect, die persoon word doorverwezen naar een andere site?

Alvast bedankt,
Martijn

ja, dat heb ik al gedaan. Maar wat ik vraag is:"die persoon word doorverwezen naar een andere site?". Oftewel, dat als iemand eenmaal is ingelogd, hij naar een andere site gaat. (dus als je bijv op google zou inloggen, dat je dan naar yahoo word doorverwezen (een voorbeeld))

Ja Martijn dat begrijp ik. Ik had ook enkele dingen op mijn site staan en nu niet meer lees hiervan de reden. Kortgezegd ik had de HTML code in mijn site gezet, wat werkte en nu dus niet meer. Ze stoppen er mee. Dit is een bericht van november 2011. Zal wel weer met belangen/reclame te doen hebben en niet voldoende verdienen met deze dingetjes.

http://www.emerce.nl/nieuws/google-stopt-wikiconcurrent-zes-andere-diensten

Laatst bewerkt:
Maar waarom stuurde je me de link eerst dan? En weet je of er een andere manier bestaat om mensen te laten inloggen met een google, twitter, facebook of hoe dan ook account?

Laatst bewerkt:
Maar waarom stuurde je me de link eerst dan? En weet je of er een andere manier bestaat om mensen te laten inloggen met een google, twitter, facebook of hoe dan ook account?

Ik dacht je te helpen door die link te geven en dat daar dan alle informatie opstaat hoe verder te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan