google half beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikw23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2015
Berichten
4
ik zit met een probleem dat als ik bij google iets zoek dat ik alleen aan de linkerkant tekst krijg en de rechterkant helemaal wit is? heb al browser instellingen gereset, maar dat hielp niet. op het vergrotingsvenster drukken helpt ook niet, zoom staat gewoon op 100% en als ik 125% wordt het alleen groter en gaat het niet naar het midden.
:confused:
er zit een bijlage bij
 

Bijlagen

  • google.jpg
    google.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 61
Toevallig net een groter beeldscherm gekocht? ;-)
Das volledig normaal hoor, heb ik ook
 
nee dit beeldscherm heb ik al lang, het was eerst gewoon full screen maar weet niet wat er veranderd is, en zo heb ik nog niks aan mn groter beeeldscherm :S
 
huh, ow dan is het wel vreemd idd.
Ik heb al sinds ik me kan herinneren zo een uiterlijk.

En ach, zolang andere website en programma's maar op full screen werken kan je er wel degelijk wat mee toch?
 
er is wel mee te werken, maar wil het eigenlijk toch wel weer full screen hebben, internet explorer heeft hetzelfde probleem :S
 
Enige dat ik kan bedenken is dat Google wat veranderd heeft.
Misschien iemand anders een suggestie?
 
mn laptop heeft het nog wel full screen, heb chrome ook al verwijderd, helpt ook niet
 
Proberen, open IE en sleep deze op de gewenste grootte niet maximaliseren gebruiken.

Open nogmaals een IE venster en sleep dat ook op de gewenste grootte niet maximaliseren gebruiken.

Haal de eerste IE naar voren en sluit af met Alt - F4. Sluit nu ook tweede IE met Alt-F4.

Ben vanavond weg later meer eventueel.
 
Hoi,

eigenlijk zelf nooit op gelet, maar toch even gekeken. Zowel op internet explorer, Opera browser en firefox staat ook hier alles aan de linkerkant. Schijnt dus normaal te zijn, en is geen ramp zolang het alleen bij google het geval is.
(edit: Bij zoekmachine Bing krijg ik overigens ook hetzelfde ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan