Google, Ilse ...... enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Misschien een hele domme vraag, maar het leek me wel iets.

Er zijn zoekprogramma's, ik weet zo niet welke, die zoeken naar woorden op een site.

Stel je site heeft een zwarte achtergrond, en je zet allemaal woorden, die met je site te maken hebben in dezelfde kleur als je achtergrond op dit site.

Vind een zoekprogramma die woorden dan of vallen ze weg doordat ze in dezelfde kleur staan ?

Ken dat wel .... of ken dat niet ?

Volgens mij vind de zoekrobot ze niet omdat ze niet tussen de head tags staan en ik geloof dat de meeste zoeken in de megatags. Zou die ze hier wel kunnen lezen dan maakt het niet uit of de achtergrond kleur het zelfde is als de tekst kleur.

Maar het lijkt mij wat beter om:

* megatags te gebruiken
* extra pagina's met trefwoorden (doorverwijs pagina)

Greetzz York

Een zoekmachine zoekt in de bron, en niet in de pagina zelf. Dus dat je ze verstopt maakt niks uit.
Maar je kunt ze beter tussen META tags zetten inplaats van in de pagina zelf.

Geplaatst door Bruce The Boss

Hoe bedoel je dat precies ?

Extra pagina's waar niks op staat en die automatisch weer doorschakelen naar een andere pagina zodat een bezoeker er niks van merkt. In die pagina's die doorverwijzen naar een andere pagina zet je in de megatags ook allemaal trefwoorden enz.

Als het dan goed is levert je dit een iets hogere plaats op in de resultaten van een zoekmachine.

Greetzz York

Idd is jouw idee een "truukje" dat vaker wordt toegepast.
Meta's zijn passé (iig voor google). Maar ze kunnen geen kwaad.

andere truuk; plaatjes met sleutelwoorden als naam.
Stel je verkoopt sigaretten op je site (erg actueel nu ;) ) dan zou je een roken.jpg en een camel.gif ed kunnen gebruiken...

Let er wel op dat je niet te veel loze woorden op je site plaatst. Als het google algoritme daar "achter komt" lig je zo uit de rating.

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan