Google in het nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik heb een nwe pc en heb als standaard zoekmachine google.nl ingesteld. Als ik nu iets zoek krijg ik de meeste resultaten in het engels terwijl ik op mijn vorige pc de resultaten in het nederlands kreeg. Nu moet ik iedere keer kliken op pagina's in het nederlands. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Nee, Vista Home Premium 32 bits. (Nederlandse versie)

Met Vista kan ik je niet verder helpen dat heb ik niet, misschien ontbreekt dit in Vista?

Maar met XP krijg je met een Nederlandse besturing via Google eerst de nederlandstalige hits en met een Engelse besturing eerst de engelstalige hits.

ik heb ook Vista en ik heb geen problemen daar mee dus...het ligt niet aan Vista

Als ik nu iets zoek krijg ik de meeste resultaten in het engels terwijl ik op mijn vorige pc de resultaten in het nederlands kreeg. Nu moet ik iedere keer kliken op pagina's in het nederlands.

Bedoel je de zoekmachine die in IE7 zit of heb je een aparte toolbar van Google geïnstalleerd?
Zou je een printscreen van de zoekmachineresultaten kunnen maken en hier plaatsen op Helpmij? :)

Ik zag opeens dat ik mijn voorkeuren kan wijzigen toen ik een printscreentje ging maken, denk dat dat wel zal helpen! Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan