Google is erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Ik heb een merkwaardig probleem met Google. Als ik een zoekgegeven invul in Google, duurt het wel 15 seconden of zo, voordat er iets getoond wordt. Als ik dan vervolgens in Maps iets opzoek en ik zoom in of uit, dan is de opbouw ook zeer traag. Andere sites reageren normaal.
Op een andere computer hier in huis werkt het wel goed.

Ik heb een desktop van een half jaar oud, met o.a. een ssd en 8 GB geheugen. Ook aan de glasverbinding van 50 Mb zal het, lijkt mij, niet liggen...

Dit verschijnsel is van de laatste twee weken of zo, voorheen geen problemen hiermee...

In IE, Firefox en Chrome getest, hetzelfde resultaat.

Bedankt voor je snelle reactie.

De eerste link 'Google Answers', daar heb ik niet veel aan. Is een 'algemeen' onderwerp over traag ladende pagina's. Dus niet specifiek Google

De tweede link leek interessant, maar daar kwam ook geen duidelijke reden uit. De poster heeft het opgelost door een herstelpunt terug te zetten. Maar 'als dit al zou werken bij mij' vind ik het niet bevredigend; ik zou graag willen weten waar het aan ligt. Ben hier erg benieuwd naar...

Inmiddels opgelost. Reden was een update van mijn Fritz! modem 7390 (van Xs4all) van 6.0.3. naar 6.0.6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan