Google laat laptop crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Akeshira

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2013
Sinds een aantal maanden heb ik het probleem dat 8 van de 10 keer als ik Google open met Chrome, mijn systeem volledig vastloopt.
Het enige wat dan nog mogelijk is een hard reset.
Het kan zijn dat het vastloopt met het openen van Google, of wanneer ik van Google naar een andere site ga.
Ik gebruik alleen Chrome, dus weet niet of het ook met IE gebeurt of met een andere browser.
Ik heb echt geen tierelantijntjes op mijn Google pagina, meestal ben ik niet ingelogd op mijn Google account.

Ik heb geen Malware, geen virus of andere rotzooi op mijn laptop.
Met Advanced System Care en Malware Fighter van IoBit wordt de laptop elke paar dagen gecheckt.
Ik gebruik vrijwel geen plug-ins voor Chrome.
Maar ondertussen ben ik in staat de laptop het raam uit te slingeren.

Kan iemand mij hiermee helpen? En het liefst met iets anders dan een andere browser of zoekpagina gebruiken.
Ik ben zelf geen noob en mijn nerd-vrienden weten er ook geen raad mee.

Alvast bedankt!
Marieke

Hallo Marieke. Het kan toch zijn dat je een probleem hebt. En die nerd vrienden kunnen misschien wel even meelezen. :p Dus advies is om hier eens de stappen te doorlopen. Kan van alles zijn hoor, plugins, software, wat er niet thuis hoort enz enz afin lees hier meer. Klikje

Dit probleem heb ik ook, en helaas nog geen oplossing gevonden. Ik gebruik geen andere extensies of iets die ik voorheen niet had.

Hallo ramshield. Je mag niet meeliften bij ouder item volgens mij. Stel je vraag opnieuw. Groetjes Manamana. ;)

Excuses, ik had net een topic geopend, en vond het wat onzinnig om er weer 1 te openen, maar prima, dat zal ik dan maar doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan