google layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
De layout van Google is bij mij veranderd. Bij de startpagina van google.nl zag je vroeger onder het invulvak de mogelijkheid
om onder andere biijv. bij nederlandse websites te zoeken. Dat is nu verdwenen. Als je de zoekvraag hebt ingetypt, wordt je, net als vooorheen, naar de website-mogelijkheden gedirigeerd. Die layout bestond vroeger uit een enkelvoudig blad maar nu zie ik een blad met een zijpaneel. In dat zijpaneel kun je kennelijk de keuzes maken die je vroeger al op de startpagina had.
Als ik met google zoek naar "google layout gewijzigd" dan kan ik naar een forum gaan waarin dat ook (op 6 april) wordt aangekaart. Hier heeft men het er over dat het komt van google chrome. Ik heb google chrome niet maar gebruik firefox 3.6.3. Een verdere oplossing om het te veranderen wordt daar niet gegeven. Hebben anderen van het helpmij forum dit ook en weet iemand hoe ik de "oude layout" weer terug kan krijgen.
 
Dit heeft volgens mij niets met je browser te maken, maar met het feit dat Google zelf de wijzigingen heeft doorgevoerd.

Zodra je op een zoekterm hebt gezocht, kun je (in het resultatenscherm) links kiezen voor "Pagina's uit Nederland".
 
Bedankt voor de reacties. Alles is me nu volledig duidelijk.
Dacht dat het eigenlijk aan mijn instellingen lag.
Met vriendelijke groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan