google nexus 10, toshiba excite pro of nog iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubber

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
hallo
ik ben me aan het orienteren voor een beetje leuke 10 inch tablet.
het nieuws volgt elkaar best wel snel op en als ik zelf een beetje rondkijk dan kom ik met een budget van rond de 400 euro
op bovenstaande 2 modellen uit.
zijn er nog meer leuke tablets voor rond dat bedrag of komt er binnenkort nog een andere leuke aan die nog interessanter is?

Elke dag komt er wel weer een nieuwere, betere, snellere, grotere tablet uit. Daar op wachten zal dus tot in de eeuwigheid duren. :p

Waar moet je op letten: niet al te lage resolute, 480x600 is echt uit de tijd. 512 mb geheugen trouwens ook. En wat het belangrijkste is:
Kijk goed naar de aansluitmogelijkheid: wil je voor het gemak (want meerdere apparaten in bezit) een algemene micro-usb stekker, of wil je de Samsung aansluiting.
Verder moet je eens een filmpje draaien op de tablet en dan eens vlak over het scherm heen kijken. Bij toeval kwam ik er achter dat mijn Cresta zelf bij bijna plat liggen (in bed bv) nog steeds een helder scherm geeft.

De Cresta raad ik je echter niet aan (ondanks de hoge resolutie en de smelheid), want hij gaat soms zomaar opeens niet aan, dan moet hij eerst gereset worden en hij heeft als enige van onze apparaten, dat het geheugen snel vol zit en dan
moet hij ook weer middels een programma gereboot worden.

klopt, ik ga geen jaren wachten, maar in juni was de toshiba bijvoorbeeld nog niet leverbaar maar zag er wel veelbelovend uit.
512 mb werkgeheugen en een resolutie van 480x600 kijk ik inderdaad niet naar.
de genoemde modellen hebben dual of quad core processoren, 2 gb werk of meer, full hd resolutie of meer.
we hebben hier ook 2 merkloze 7 inch apparaten liggen voor de kids maar voor normaal gebruik is dat 3 x niks.
scherm wat slecht reageert, traag, vastlopers, etc
hier maar even de links:

http://www.google.com/nexus/10/

http://www.toshiba.nl/laptops/tablets/excite-pro/

wat is eigenlijk de beste op dit moment?
asus transformer pad, toshiba excite, samsung galaxi tab10.1 2014 edition?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan