Google.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
Berichten
2.093
Hallo,
Wij wonen net over de grens in duitsland (emlichheim)
Sinds jaar en dag hebben we hier op alle computers in huis google.nl als startpagina.
Echter op geen van de computers werkt deze nog.
Google.com, Google.de enz wel
Ook met mozilla wordt de pagina niet weergegeven.
Temp internetfiles ed zijn allemaal verwijderd.
In de veilige modus met netwerk ondersteuning wordt de pagina niet weergegven.
Ook kan ik in de router geen veranderde instelling vinden, waardoor dit onstaan is.
Iemand nog een idee?
 
op www.google.com staat onderin rechts ( als je nederlandse windows hebt tenminste ) een link van GO TO GOOGLE NEDERLAND. Als je daarop klikt wat gebeurt er dan ( als je het uberhaupt ziet )

Zo niet bij www.google.com staat aan de rechterkant van de zoekbalk PREFERENCES. Daar kan je ook je taal wijzigen.
 
@Loonytune

Kan pagina niet weergeven

@DjEngin

Taal staat bij de .com in nederlands
Dat klopt allemaal wel, het gaat er om dat hij google.nl niet weergeeft als pagina en alle andere google pagina's wel ongeacht welk land
 
Apart. En als je naar dit adres gaat? Misschien is het een (tijdelijke) storing bij je provider? Ga eens naar start > uitvoeren en typ daar CMD en druk op enter.

Typ dan tracert google.nl . Bij welke "hop" stopt hij?
 
Breezer
Naar dat ipadres gaat hij wel.

De tracert had ik net voor je berichtje gedaan en die geeft time out bij eerste hop.
Vervolgens loopt hij door en komt bij google.com uit.

Als ik het ipadres toevoeg aan favorieten en vervolgens maak van google je startpagina aanklik geeft hij aan requested url not found
 
Laatst bewerkt:
De eerste hop zou dan je router zijn? Bij mij wel in ieder geval. De hop daarna is je provider, dus daar zou dan het probleem moeten liggen...
 
Pingen naar ipadres wat je gaf is geen probleem.
 
Dan denk ik toch dat het probleem bij je provider ligt. (DNS waarschijnlijk). Mocht dit al een hele tijd zo zijn dan zou ik ze even bellen / mailen. Je kan eventueel tijdelijk ook het IP adres gebruiken als startpagina? Gewoon invoeren via extra > (internet) opties.
 
Dan zal het probleem zich vanzelf wel weer oplossen.
Jammer dat het nu al drie dagen zo is:confused:
Zal wel met duitse grundlichheid te maken hebben :D

@Breezer : Heb nu het ipadres als startpagina en dat werkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan