google opent soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
613
Ik heb een bizar probleempje. Af en toe (2à3 keer per dag) krijg ik plots mijn google-pagina's niet meer geopend zowel in IE als in Firefo Zowel google.be als google.com of google.be/ig doen het dan niet meer. Andere pagina's lukken wel maar blijken wel trager te gaan. Na een paar minuten verdwijnt het probleem even snel als het kwam. Ik heb een netwerk met een vaste pc en een laptop. Op de laptop lukt het wel als het pobleem daar is. Ik heb al gescand op spyware en virussen. Iemand een verklaring?
 
alles negatief! Heb mijn router eens geheel gereset en zal ff kijken of dat helpt, ondertussen zijn mogelijke verklaringen nog altijd welkom!
 
't probleem was er net weer dus de reset heeft niet geholpen
 
heb nu nog ff alles opgekuist met ccleaner (ook het register) en dan wachten we weer maar af. Ik vind het toch een raar probleempje, alles is echt proper, gescand met norton, adaware, malwarebytes,... PC draait ook zeer vlot buiten het beschreven probleem. Heb ook ff pc getest bij PC-pitstop en was ook in orde (buiten dat hij eens moest gedefragmenteerd worden)
 
Hoi..:)

Heb je ook eens gewoon cookies e.d. verwijderd ?

ED
 
ja hoor, ccleaner zorgt er ook voor dat cookies verwijderd worden
 
Zit nu op mijn werk, maar zat nog ff te denken. Mijn primary en secundary dns server staan allebei op automatisch. Kan dat er iets mee te maken hebben? Mijn provider is belgacom (be) en ik las dat die eigenlijk op 195.238.2.21 en 195.238.2.22 moeten staan. Kan dat de oorzaak zijn?
 
Mijn ervaring is dat een vast IP-adres toekennen stabieler is

ED
 
Maar ik veronderstel dat ik ip-adres op variabel kan zetten, maar de dns-servers een vaste waarde toekennnen?
 
Ik heb ook al ergens opgevangen om de "hosts" eens op te ruimen of te verwijderen. Klopt dit en zo ja hoe doe ik dat juist?
 
Heb dat laatste gedaan met hostsxpert en het probleem is nu lichtjes gewijzigd. Ik krijg regelmatig nu dat het laden van mijn paginas niet direkt lukt. Het duurt een 15 a20 seconden en dan staan ze er plots. Dit duurt zo'n 1 a 2 minuten en dan draait alles weer een tijdje normaal. Het is precies of er houd iets het laden vd pagina's tijdelijk tegen. Alles is 100% virus en spywarevrij.
 
Hoi Luke,

Wanneer heb je eigenlijk je laatste Microsoft updates gedaan?

Welke versie IE heb je ?

ED
 
updates vorige week gedaan, dus up to date. Heb IE7, maar gebruik firefox en het probleem komt bij alle2 de browsers voor
 
Toch al wel een week of 2 denk ik. Heb onlangs wel nieuwe router geplaatst Mijn laptop die draadloos aan dezelfde verbinding hangt heeft het probleem niet.
 
geef geen garantie ...maar misschien toch maar eens een vast IP-adres toekennen.

weet je hoe dat gaat?

zoniet, doen we het morgen samen..ga nu naar bed...:)

ED
 
Heb nog wat zitten klooien en per ongeluk mijn hosts.msn bestand verwijderd. Is dit een probleem, nog iemand oplossing voor mijn probleem verder?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan