Google-pagina de breedte aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry Glissenaa

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Hallo, op de Google-pagina wil ik de breedte aanpassen, zodat ik aan de rechterkant de scrolpijltjes kan zien.
Wie weet hoe je dit kan instellen?

Hallo Henry, welke is dat een Google startpagina of een google site die je gemaakt hebt, heb je iets meer informatie zodat helpers je nog beter kunnen helpen..

Heb je soms een toets met scroll lock, sla daar eens op. Heb je het ook bij andere internet pagina's. Bijvoorbeeld nu.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
klik op verkleinen naast het kruis voor af te sluiten, zet de cursor op de rand en sleep met de knop v.d. muis ingedrukt het venster op de gewenste breedte en hoogte.
Sluit IE af en doe hem weer open, je zou nu de juiste aangepaste breedte moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Helaas is het niet gelukt. Wel bij verkleind-, maar niet bij vergroot beeld.

Staat de resolutie van je beeldscherm wel goed? Kun je een screenshot plaatsen v.h. probleem? Laptop of desktop?

Bedoel je dat het venster precies de gewenste maat hebben moet bij opnieuw openen? Een beetje moeilijk verteld dan.

Houdt de Shift toets ingedrukt terwijl je de vensterranden versleept.

@manamana
Die heb ik en ook geprobeerd, echter gebeurt er niets.
Ook op andere internetpagina's kan ik de webpagina niet smaller maken.

@Alfred2
Maakt echter niet uit.

@Mik Zjegger
De resolutie is goed. Ik heb van alles geprobeerd om het op te lossen.
Het is geen probleem, want ik kan er gewoon mee werken. Het is alleen soms vervelend.

Ik waag nog een poging maar daarna moet je maar preciezer zijn over wat er aan Google mankeert.

Zoom de pagina in met: Control en +
Zoom de pagina uit met: Control en -
Bij een andere browser staan de sneltoetsen voor zoom in het menu bij Beeld en Zoom.
Hierdoor wordt de pagina breder of minder breed.

Er zijn extra scrol pijltjes zichtbaar op pagina's wanneer je op de middelste muisknop drukt. Dan moet bij de muisinstellingen wel deze functie voor de middenknop geselecteerd zijn.

Alles geprobeerd, echter geen oplossing. Die scrolpijltjes aan de rechterkant van de Google-pagina zullen wel gewoon op die plaats horen.
In ieder geval bedankt voor je moeite.

Ik krijg het idee dat het aan je monitorinstellingen ligt. Heb je daar al eens iets mee geprobeerd?

Nog even doorzagen, een Internetpagina is altijd langer als een scherm. Er is dan altijd een schuifbalk aan de rechterkant. Afhankelijk van het soort uiterlijk dat Windows heeft kan dat een schuifbalk-knop met pijltjes zijn. Open anders eens het "knipprogramma" van Vista en maak even een plaatje van wat je te zien krijgt.

Ligt eraan welk beeldscherm je hebt, normaal ziten, meestal aan de onderkant, knopjes waarmee je het scherm kunt aanpassen.
Meestal is daar ook een "auto-knop" aanwezig die dat automatisch voor je doet als je die indrukt. Maar je moet ook altijd handmatig kunnen bijstellen.

Ik krijg het idee dat het aan je monitorinstellingen ligt. Heb je daar al eens iets mee geprobeerd?

Door op het knopje auto onderin je beeldscherm te drukken zijn de scrolpijltje van boven naar beneden inderdaad weer goed zichtbaar.
Jij hebt het probleem hiermee opgelost. Nogmaals bedankt.

Nog even doorzagen, een Internetpagina is altijd langer als een scherm. Er is dan altijd een schuifbalk aan de rechterkant. Afhankelijk van het soort uiterlijk dat Windows heeft kan dat een schuifbalk-knop met pijltjes zijn. Open anders eens het "knipprogramma" van Vista en maak even een plaatje van wat je te zien krijgt.

Het probleem is inmiddels opgelost. Bedankt voor je moeite.

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan