google play apps verwijderen of verplaatsen S4 mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

bob4512

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2014
Hallo,
Ik wilde vandaag FIFA 15 proberen te downloaden op mijn Samsung Galaxy S4 Mini 4.4. Dit is alleen rond 95% afgebroken en er kwam een melding dat er te weinig ruimte over is. Hoe krijg ik dit er nu vanaf? Want de bestanden die gedownload zijn blijven staan...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
andere bestanden eraf halen en zolang op je pc opslaan, weet niet of het mogelijk is een geheugenkaartje met meer opslagruimte te gebruiken?
Wat je ook mogelijk kunt doen is bestanden verplaatsen naar je externe geheugenkaart, neem aan dat die aanwezig is.
Zelf heb ik een normale S4 en veel bestanden (video's, muziek en foto's) verplaatst naar de externe geheugenkaart.
Ook de meeste programma's en spelletjes kun je daar naar toe verplaatsen (via applicatiebeheer) zodat er ruimte vrijkomt op je interne geheugenopslag.
Verplaatst van OS/Overig naar deze sectie.

Laatst bewerkt:
Heb er nu een kaartje van 32 gb inzitten.
Maar het probleem is, is dat ik de gedownloade bestanden van FIFA niet eens kan zien...
Ze staan er wel op. Voor het downloaden had ik nog 1,6 GB vrij en nu nog maar 300 mb.
Voor de rest staan al zo veel mogelijk apps op de sd kaart.
Je zou eigenlijk zeg maar een soort ''systeemherstel'' moeten kunnen doen om de bestanden eraf te halen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan