Google Play Store Error Geen verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyEvst

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2012
Ik heb laatst een probleem met de app store van google. Google Play, Een hele goede app store alleen als ik er nu naar toe ga dan staat er een melding dat er geen verbinding (dat is er dus wel) je kunt het zien in de link van Flickr hieronder. Als er een keer de tijd niet klopt dan vallen al je google service's uit. Dus dat houdt in Google play Gmail google.nl zelfs en nog meer dingen die van google zijn. Dus vorige keer hielp het om de tijd weer goed te zetten en voilla! Hij deed het weer dus toen ik dat deed en weer terug ging naar de app store gebeurde er helemaal niks nog steeds geen verbinding volgens een ander youtube filmpje zeggen ze dat je naar de ROOT Moet gaan daar naar de map ETC en dan de Hosts verwijderen toen ik dat wou doen kreeg ik een melding dat het niet toegestaan is om dat te doen. Ik denk dat google dat gedaan heb met die tijden omdat als je tijd niet klopt dat je dan behoorlijk wat dingen in de Play store kan Glitchen en lekken kunnen ontstaat alleen ik zit er nu mee.

Heeft iemand een manier om dit te kunnen oplossen? ik had al met de Klantenservice van Samsung gechat alleen die hadden me door verwezen naar een Samsung service punt alleen ik heb echter geen zin om dat heen te gaan dus kan het misschien nog makkelijker? :D:D:D:D:D:D

Het is een Samsung galaxy tab 3 LiTe een SM-T110 Android 4.1.2 Jelly Bean.

https://www.flickr.com/photos/86310782@N03/13895754023/ - De foto van wat je te zien krijgt bij de Play Store
https://www.flickr.com/photos/86310782@N03/13895681705/ - Een foto van mijn Homescreen misschien heb je er wat aan.

Alvast bedankt Mvg Stanley van Gaalen.

Ohw Krijg nou wat het probleem is 5 minuten na geplaatst opgelost :)
Het bleek dus wel dat mijn tijd goed stond maar mijn datum niet. Dus ik gaf me zelf een klap tegen me hoofd en zei Ohw! Sukkel

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan