Google ratings

Status
Niet open voor verdere reacties.

turbojohn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hoi,

Even een vraagje.
Bij een website die ik gemaakt heb wil ik een proef nemen om zo snel mogelijk hoog in de google-lijst te komen.
(Willen we allemaal he:p).
Nu heb ik daar een CMS aan hangen waar ik mijn keywords kan aanpassen.
Echter, hoe kijkt google naar keywords, weet iemand dat?
Opent hij de site alszijnde een site, of doorloopt hij enkel de code?
Dus als ik
PHP:
<?php echo '<meta type="keywords" content=$keywords>' ?>
doe, haalt google die keywords ook op? (waar $keywords uit mijn database wordt opgehaald dan)
Of moet deze regel 'vastgebakken' zijn in de code?

Ik hoor het wel.. ik kom er namelijk via internet niet echt uit. Er zijn tal van methoden om hoog in google te komen.
Weet iemand misschien een handige website waar dat uitgelegd staat of evt. boek titels?
Ik ben daar al een poosje naar op zoek.

Tot horens :thumb:

TJ

Laatst bewerkt:
google vergelijkt de keywords met de woorden die in de echte tekst van je website staan.

ook hecht google meer waarde aan keywords die bovenaan de tekst staan (de plek waar mensen beginnen met lezen). en de positie van de keywords in de zin. in het begin van de zin is beter dan in het midden of aan het eind.

Allemaal foute antwoorden. Google hecht nauwelijks nog waarden aan keywords. Reden: mensen plaatsten keywords die niks met hun site te maken hadden om bezoekers te trekken. search engine optimization is inmiddels een exacte wetenschap.

Oke, thnx voor de uitleg en links.
Ik dacht echt nog dat google weer was begonnen met meta keywords maar toch niet dus.
Wat ik wel begreep van die Matt, is dat ze wel worden gebruikt om te indexeren of er iets veranderd op de website.
Naja, misschien nog andere (professionele) zoekmachineoptimalisateurs:p die tips kunnen geven om zo hoog mogelijk in de google-index te komen?

Alle info is welkom:thumb:

Thnx voor jullie hulp en ik hoor het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan