google reclame op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Ik heb al een tijdje een site, maar sinds kort staat er in elke frame reclame van google. Hoe krijg ik deze onzin weg? Mijn site is www.kfcvoetbal.tk
In elk frame is dus een reclamebalk te zien, erg lelijk...

Alvast bedankt voor de moeite,

Sander

Laatst bewerkt:
DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES.

Zal het zo nog even proberen.

Geplaatst door megabit
DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES.

Zal het zo nog even proberen.
hier niks aan de hand :confused:

haal even de punt weg uit je link aan het einde....

Geplaatst door KaWouter
haal even de punt weg uit je link aan het einde....

Dat is et:thumb: :D. Worden die advertenties niet door Lycos zelf geplaatst?

Geplaatst door megabit

Dat is et:thumb: :D. Worden die advertenties niet door Lycos zelf geplaatst?
Volgens mij krijg je (of kreeg je) alleen pop ups met Lycos. Bij deze advertentie staat "Ads door Google". Neem aan dat ze dan van google zijn.
Maar waarom krijg ik ze nu in elk frame en eerst niet...

en als ze wel van lycos zijn, kan ik er dan voor zorgen dat ze in één frame komen ipv alle drie?

Ik heb zelf ook een website op lycos met frames. Omdat je gratis plek krijgt om de website op internet te zetten van lycos, moet je als het ware betalen door van die domme advertenties overal op je website te laten zien. Die google advertenties zijn normaal op lycos. Iedere website hier heeft die stomme advertenties. Ik heb ook al op de lycos forums gezocht naar advies en ze konden me alleen zeggen dat ik geen frames moest gebruiken :( . Als je je website met bijvoorbeeld een tabel maakt, zal je de advertentie maar 1x tegenkomen.

Alvast succes met het verbouwen van heel je website:)

p.s. Ik heb mijn website ook nie aangepast aan de advertenties, 'k was er namelijk net zo trots op ;)

nog een tip die ik vergeten was:
je kunt bij my account onder "Je huidige Tripod configuratie" bij Advertentie de kleur wijzigen

Mijn website heeft als achtergrondkleur #FF0000 en die code kan ik gewoon instellen, zodat ik een oranje advertentie krijgt. De advertentie valt zo minder op :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan