• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Google spreadsheet: data synchroon tussen 2 tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arcss

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2020
Berichten
9
Bericht aangepast na (terechte) reactie :)

Bijgevoegd bestand is een download van Google spreadsheet (resultaten van een form), de namen en dergelijke zijn logischerwijs weggedaan.
Formulierreacties 1: Hier worden de reacties van het formulier automatisch opgeplaatst
totalen: dit tabblad dient om zelf de gegevens van Formulierreacties 1 te verwerken.

Probleem: Telkens als er een nieuwe invoer komt, komt deze wel op het tabblad Formulierreacties 1, maar niet bij totalen.
Wanneer ik dan bij totalen de cellen naar beneden sleep worden ze er wel bijgeplaatst.
Zie de sprong van C32 en C33 bij totalen.
 

Bijlagen

  • wandeltocht.xlsx
    23,6 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Stel ik lees deze vraag wat denk jij dat ik er van begrijp? Je hebt iets met een paar celverwijzingen en je wil iets met Joske of Piet? Je hebt de vraag geplaatst in het Excel-gedeelte wat iets compleet anders is dan de gratis aanbieders van zogenaamde office pakketen.:) Dus zonder voorbeeldbestand verwacht ik weinig reacties.
 
Stel ik lees deze vraag wat denk jij dat ik er van begrijp? Je hebt iets met een paar celverwijzingen en je wil iets met Joske of Piet? Je hebt de vraag geplaatst in het Excel-gedeelte wat iets compleet anders is dan de gratis aanbieders van zogenaamde office pakketen.:) Dus zonder voorbeeldbestand verwacht ik weinig reacties.

Terecht, beginpost aangepast :)
 
Je kan toch controleren of er wat in een cel staat?
PHP:
=IF('Formulierreacties 1'!G2="";"";LEFT('Formulierreacties 1'!G2;1)*1)
 
Je begrijpt de vraag nog steeds niet @VenA.
 
Heb ik wel vaker.:d Ook een oplossing of alleen deze opmerking?
 
Nee, dat was 't.
 
Beginpost bewerken lukt blijkbaar niet meer.

Vraag: Hoe komt het dat mijn 2de tabblad de gegevens niet automatisch overneemt van het 1ste tabblad.

Update: Ik moet het dieper in Google zoeken, in excel doet hij het perfect :-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan