google talk- hoofdtelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brother bear

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Ik gebruik google talk sinds 2 dagen zodat ik nu kan chatten. Ik heb er nu een hoofdtelefoontje voor gekocht , het spreken gaat goed maar ik kan alleen de andere horen via mijn speakers die naast men pc staan. Hoe kan ik ook geluid hebben via de oortjes of zelfs alleen door de oortjes?

Ik denk dat je een headset hebt, dus een koptelefoon met een beugel waaraan je microfoon zit. Heb je daar een Installatie CD bij gekregen? Vaak moet je een apart stuurprogramma installeren. Daarna moet je dan in Configuratiescherm, Geluid en audioapparaten, een ander afspeelapparaat selecteren in het tabblad Audio, onder de regel Afspelen van geluid. Zie voorbeeld.

audiovw4.jpg

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je een headset hebt, dus een koptelefoon met een beugel waaraan je microfoon zit. Heb je daar een Installatie CD bij gekregen? Vaak moet je een apart stuurprogramma installeren. Daarna moet je dan in Configuratiescherm, Geluid en audioapparaten, een ander afspeelapparaat selecteren in het tabblad Audio, onder de regel Afspelen van geluid. Zie voorbeeld.

audiovw4.jpg

.En daar zat geen instalatie cd bij. En in audio zijn de aanpassingen reeds gedaan door een instalateur. Dus nog altijd geen geluid door de headset. Ik kan comuniceren en hoor de andere door de luidsprekers van op de bureau maar krijg geen geluid door de headset. Alvast bedankt voor je reactie.

Vooraf: je kunt beter op de knop "Reageer op vraag" klikken, dan staat niet iedere keer de gehele voorgaande vraag in je reactie.

Kijk in dat zelfde scherm bij het tabblad "Spraak", wat staat daar als afspeelapparaat?
Op dat scherm zit een knop "Hardware testen". Doe dat ook eens.

Als het een headset is met als aansluiting 2 plugjes die je in je geluidskaart moet stoppen, haal dan eens je speakers eruit en doe de headset (luistergedeelte) daar in en kijk eens of het dan wel werkt

Daar staat SigmaTel audio
ik heb de geluidshardeware getest : de microfoon doet het maar het geluid komt nog steeds alleen door men speakers van op men bureau
En het is een headset met een usb aansluiting

Het is opgelost! Ik had die vanachter bij men geluidskaart ingestoken en dat ging niet.nu vooraan de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan