google talk werkt bij mij niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Om mijn gmail te lezen en om te chatten gebruik ik al jaren op al mijn pc : google talk en ik ben er helemaal weg van. Tot vorige week, ik krijg geen melding van nieuwe mails meer en chatten gaat ook niet meer. Wachtwoorden zijn goed ingevuld. Mijn vrienden waar ik mee chatte zijn mijn naam staan met niet beschikbaar. Ik daarentegen zie hen niet.

Veel gezocht niets hierover gevonden ( althans niet iets wat werkt ).

Wie kan en wil me helpen ????

Hallo. Ik wil wel helpen, maar weet niet of ik het kan. :P

Je hebt toch wel Google plus geinstalleerd en of or***.

Heb je al je vrienden soms verborgen.

Wat wel vreemd is dat je geen mail meer ontvangt.

Dat zou er op kunnen duiden dat iemand je wachtwoord heeft bemachtigd. Dat zal toch niet he.

Heb je ooit een veiligheids (vraag) ingebouwd met je wachtwoord bij google Gmail. Bijvoorbeeld met de vraag. Wat is de naam van je vader/moeder of Opa.

Je weet wel, een naam die jij alleen maar weet. Is dat een mogelijkheid. Ik noem zo maar een paar dingen op he.

Hallo,

bedankt voor het meedenken.

Ik ontvang wel mail dat werkt allemaal super dus daar is niets mee aan de hand. Maar Goolgel talk gaf ook de mogelijkheid om met mijn contacpersonen te chatten en nog belangrijker : in de taakbalk kwam een icoontje met een M erin als ik mail had en dat is nu hetgeen wat niet meer werkt. Dus chatten wil niet meer en het icoontje geeft geen melding meer. Ik gebruik Talk al meer dan 5 jaar.

Hallo, daar ben ik weer. Ga naar je google email. Klik rechts boven in je scherm op dat tandwieltje.

Dan krijg je opties, ga dan naar help en dan krijg je dit scherm. (zie plaatje) Beter kan ik het zelf niet uitleggen en het scheelt mij een kwartiertje typen. :P

Tandwiel.JPG

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het meedenken, maar zonder ook maar iets gedaan te hebben is het programma weer beginnen te werken. En dat na 7 dagen problemen, ik denk dus het bij google gezeten heeft.
Ik zet de status als opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan