Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me extreem onwaarschijnlijk, dat zou ze veel te veel gebruikers kosten.Ik vindt het erg ver gaan van Google, ze staan nu eenmaal bekend om gebruik van je privacy.
Dus: NIET OPGEVEN. Straks sturen ze reclame naar je mobieltje.
Ze gebruiken bots om je mail te scannen en baseren daar (onder andere) inderdaad hun advertenties op, dat staat ook gewoon in hun FAQ.Het lijkt soms wel bij gmail, of ze je berichten mee zitten te lezen. Gisteren verstuurde ik bv een mailtje over het reserveren van een caravan, vervolgens krijg je reclame over caravans in de regel bovenaan.
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=1304609[...]
automatic scanning and filtering technology is at the heart of Gmail. Gmail scans and processes all messages using fully automated systems in order to do useful and innovative stuff like filter spam, detect viruses and malware, show relevant ads, and develop and deliver new features across your Google experience. Priority Inbox, spell checking, forwarding, auto-responding, automatic saving and sorting, and converting URLs to clickable links are just a few of the many features that use this kind of automatic processing.
En? Iemand die in campings geïnteresseerd is is ook vast wel te interesseren voor caravans of tenten.Nee, ik heb gezocht via google op campings in de plaats, waar ik moest zijn. Dan doe ik "maps campings "plaatsnaam".
Daarna de websites bezocht. Dan krijg ik bijna alle campings,
in de plaats, waar ik moet zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.