Google werkt veel te traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wsing

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
ik heb problemen met google om op websites te komen. Dat gaat nl erg traag. Ook met hotmail hetzelfde alleen outlook werkt goed.
Zodra ik op een website ben is het ook goed en ondervind ik geen enkel probleem.

Ik werk met de gewone google. Vermoedelijk ligt het aan google maar weet niet precies hoe ik dit goed kan krijgen.

Is je pc virus- en malware vrij?

Scan eens met Mbam.

ja dat heb ik al gedaan. Een virus en tr horse gevangen, maar google blijft vreemd doen. Op de website niets aan de hand, maar om hier te komen is heel moeilijk.

wat ook gebeurd is, dat de gehele opgevraagde pagina van google zomaar bweegt van boven naar beneden of andersom.

Weet je wanneer dit begonnen is?

Zet eens een systeemherstelpunt terug van ervoor.

al een tijdje, zal dat doen een maand terug was het in ieder geval goed.

ik heb eerst geprobeer de comp terug te zetten op 1 febr, dat lukte niet maar 7 febr wel. Er is helaas niets veranderd met internet en hotmail.
Als ik deze wegsite via favorieten aanklik ben ik zo op deze site, maar via google eindeloos wachten.

net ontdekt dat ik via Google bij het intikken van een rechtstreeks httpadres direkt verbinding heb met een website. Maar zoek ik hem gewoon op of bv een afbeelding dan kan ik er bijna niet opkomen.(zonder http bv gewoon helpmij) De beweging van de pagina van Google komt doordat ik zelf het schuifje naar beneden sroll maar omdat dit ook zo langzaam werkt gaat dit ook wel een minuut ofzo later.

o ja stom dat is logisch, dat heeft niets met Google te maken http

Maak je tijdelijke internetbestanden nog eens leeg.

Heb ik gedaan maar het helpt niet. Als ik bv een woord intik via google kom ik wel direct bij die woorden maar dan duurt het eeuwen voordat het cursorstreepje een pijl wordt. Dan wil ik iets aanklikken bv goudvis en dan moet ik weer veel te lang wachten. Ook kan ik die pagina met woorden niet gewoon bewegen, dat gaat dan niet maar even later beweegt hij heen en weer.

wie heeft nog een goed idee want het probleem is nog steeds niet opgelost

Is die traagheid alleen op het Internet of bijv. ook als je in een programma werkt?

Je bent bij met updates?
Je hebt geen toepassingen open als P2P etc.?Geen adblocking toepassingen erop?

Test het eens met Chrome bijv.

hoi Zoefff

die traagheid is alleen op internet, zodra ik op een website ben is er niets aan de hand. In hotmail kan ik ook niet werken vanwege die zelfde traagheid.
Bijna alle updates binnen op twee na, eentje van email en de andere weet ik niet meer precies. Wat P2P en adblocking is geen idee. Waar vind ik dat? Ik ben net veranderd van firefox naar explorer en heb niet veel zin om weer te veranderen. Denk niet dat het gaat helpen.

groet Wil

Over welk besturingssysteem hebben we het en over welek internet explorer versie?

hoi Zoeff

Ik ging nog een keer naar internet om te zien wat je bedoelde met adblocking, en opeens doet google het weer. Dan lag het toch aan de updates vermoed ik. Kijk het nog even aan en zal dan vanavond ofzo definitief afsluiten.

In ieder geval heel erg bedankt voor je moeite!

vriendelijke groet Wil

het is helaas maar even goed geweest, al weer te traag. Als ik een woord intik op google en dit woord wil selecteren en vervangen door een ander woord
geeft het al problemen. Duurt eeuwen. Begrijp er nu niets meer van omdat het wel even goed is geweest.

groet Wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan