Google wil wiki installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twompie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2003
Hallo,

Op mijn - redelijk nieuwe laptop met Windows 7 - start op met de google pagina.
Vandaag komt er steeds een popup scherm mee met de vraag om een sidewiki
toolbar te installeren. Dat willen wij niet, maar we kunnen de popup niet wegkrijgen.
Hij heeft alleen een oke knopje en kruisje om af te sluiten. Bovendien is het rode
kruisje rechtsboven grijs. Daar kunnen wij de Google pagina dus ook niet mee sluiten.

Wie weet raad? Bij voorbaat dank! Twompie

Activeer de Google Toolbar (als je dat nog niet hebt nu).
Klik op de 'steeksleutel' (=Google toolbar opties aanpassen).
Klik op Extra bovenin het geopende opties keuzemenu, en vink uit: Sidewiki
Klik op Opslaan.

PS: Er zijn misschien nog een paar extra opties die je wilt uitzetten, bijv. het vertalen van buitenlandse webpagina's die bij openen zo'n Google melding geeft of je het wilt laten vertalen. Dat is ook onder Extra, namelijk het uitvinken van Vertalen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor het antwoord, DNTIES. Ik heb jouw antwoord voor de helft laten uitvoeren, de toolbar accepteren. ik ben pas morgenavond thuis en kan dan de rest van de instructies uit voeren.
Maar mijn partner kan nu in ieder geval vast even gezellig surfen en zondr op ok te drukken kon zij er niet op werken.

ik kok morgenavond laat nog even terug om te melden of het opgelost is.

fijne avond nog. Twompie

Graag gedaan, we horen wel of het helemaal gaat lukken, thuis.

Tijs.

Ah, dat was EASY, dnties, dankzij jouw hulp!

Ik heb nog een vraag maar zal die netjes nieuw neerzetten. Deze vraag is opgelost.

Voor jou heel heel hartelijk dank!!!! Twompie:thumb:

Ik wilde die 'uitbreiding' zelf ook niet, vandaar dat ik het had uitgezocht, dus het was een kleine moeite om het je uit te leggen.

Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan