google zoekbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze vraag staat in: Hardware Randapparatuur, Netwerk ????

En de software vraag gaat het bij de "Google app" nu over een browser voor Windows PC of over een Android of iOS tablet of telefoon?
Op een PC is er wel een Chrome app maar geen Google browser app, wel een Google Home app voor andere zaken. Op een IPhone is er wel een Google browser app.
Er is ook al om plaatjes gevraagd om duidelijker te worden. Die missen we nog.

Graag wat meer info zodat de antwoorden meer gericht kunnen zijn.

De Google pagina krijg je automatisch geopend gepresenteerd wanneer je in het zoekveld iets schrijft en zoekt.

Op telefoon en tablet draait Android besturingsysteem, geen windows. Een "widget" is daar een al geopend programma wat beperkt informatie kan laten zien op de bureaubladen. Andere widgets heb je onder andere van het weer en met de laatste nieuwsberichten.

Het zoekvak van de Firefox browser is geen widget.

Hoe kan ik de zoekbalk op google.nl in de google app aanpassen?
Je hebt dus Firefox en niet een google-app.
Als de nl de startpagina die nu Google.nl is, verandert in een andere website, dan blijft de browser, de app, nog steeds Firefox heten.
Een Google app is verwarrend als je Firefox je browser is.

Welke website wil je dus ipv Google.nl als startpagina ?
Of wil je de zoekmachine die rechtsboven aan dat "zoekvakje" gekoppeld zit aanpassen?

Laatst bewerkt:
de zoekbalk op google.nl gaat elke keer naar beneden als ik op google opzoekt, hoe kan ik de zoekbalk op google.nl aanpassen?

Dat kan niet, maar we zien ook niet dat de pagina bij u naar beneden gaat. Verspringt er iets? Probeer eens om de pagina groter of kleiner weer te geven, met Ctrl + muiswieltje.

De pagina van Google wordt altijd geopend als je het zoekveld gebruikt.

kan ik een nieuwe google account aanmaken en de gegevens overzetten?Schermafbeelding 2023-05-01 200618.png
Hoe kan ik de zoekveld op Google.nl aanpassen met een schuifregelaar?

Laatst bewerkt:
Zoekbalk kun je vergroten door de CRTL-toets ingedrukt houden en dan met de muis scrollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan