google zoekmachine werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsje15

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Heee,

als ik mozilla opstart en ik tik wat in bij google, dan krijg ik deze tekst:

Het spijt ons...

... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.

We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.

Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.

Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.

Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
Als u dit kunt lezen, heeft u de functie voor afbeeldingen niet ingeschakeld. Schakel de functie voor afbeeldingen in om door te gaan.

hoe kan ik dit oplossen?

p.s. we hebben dit probleem in ons hele netwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan