Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste Helpmijers, wanneer ik een link aanklik op een site krijg ik heel nu vaak in een flits iets te zien v/d link en dan komt automatisch de zoekmachine van Google in beeld. Daar schiet ik dus niets mee op. Weet iemand van het forum hoe ik dat kan voorkomen. Heb wel Google standaar in mijn startpagina staan. Maar dat hij nu automatisch opstart terwijl ik een link aanklik heb ik nog niet eerder gehad.
Heb WXP Pro met SP2.
Gr Joop

Google als je startpagina kan er niets mee te maken hebben. Dat werkt bij mij ook goed.
Dat zou je trouwens snel kunnen veranderen door tijdelijk in een andere site te veranderen.
Heb je misschien plugins extra in je browser? 't Is maar een ideetje.

je zou eens een op spyware kunnen checken, het lijkt me onwaarschijnelijk aangezien het om google gaat, maar het gedrag dat je omschrijft is wel weer typerend voor spyware. als je nog geen anti spyware op je systeem hebt zitten kun je het beste hitmanpro downloaden.

www.hitmanpro.nl

Hallo Elisa,
Ik heb niet Google als startpagina maar als toolbalk in Internet explorer. Ik heb ad-aware en spybot er door gehaald. Maakte niets uit. Maar inmiddels ben ik er achter dat het op een bepaalde site was, wanneer ik daar op een link klikte kwam Google automatisch op (wel vreemd trouwens). Ik heb nu verschillende sites geprobeerd en dat ging goed (op een enkele na).
Dus ik heb misschien iet te snel mijn vraag gesteld.
Ik geef het de status opgelost, mocht het later weer niet goed gaan meld ik het wel weer, want dan is er toch iets aan de hand.
Iedereen bedankt voor de hulp.
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan