google

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
FF een vraagje..

Op dit moment doet niks van google bij mij,,, ligt tie eruit..¿

Of ligt het aan mij/
gr. Marcel

Wazig

Ik heb PRECIEs hetzelfde.. maar vrienden van me niet. Ik snap er niks van.

hier werkte het ook niet. heb dit gedaan en toen werkte het weer:

Start > Uitvoeren
daar invoeren:
ipconfig /flushdns
en druk op OK

Start > Uitvoeren
daar invoeren:
ipconfig /flushdns
en druk op OK

ff proberen:)

Geplaatst door nteusink
hier werkte het ook niet. heb dit gedaan en toen werkte het weer:

Start > Uitvoeren
daar invoeren:
ipconfig /flushdns
en druk op OK

Ja het werkt, google doet het weer bij mij;)

gelukkig niet alleen bij mij..

nu weer ff geprobeert.. en doet het weer.
de tips bij uitvoeren niet meer hoeven te gebruiken..

gr. Marcel

merkwaardig dat zoveel mensen tegelijk hetzelfde probleem hadden, ik op mijn xp machine ook. op mijn windows 98se machine niet

Geplaatst door ElineK
merkwaardig dat zoveel mensen tegelijk hetzelfde probleem hadden, ik op mijn xp machine ook. op mijn windows 98se machine niet

Google heeft een hele hoop ip adressen, ik denk dat er 1 of meerdere plat liggen of uitgeschakeld zijn. Gewoon pech hebben dus als je computer net die ene rotte appel eruit pikt :) Vooral omdat hij het dan een behoorlijke tijd onthoudt in een interne lijst (dat commando dat ik eerder noemde forceert Windows om die lijst leeg te halen)

wazig3

google werkt weer.. zonder ook maar iets veranderd te hebben

Re: wazig3

zeker interressant, weet ik gelijk wat dns is. Volgens mij is google gewoon gehackt, die site die je kreeg leek verdacht veel op google. Merkwaardig was dat google.nl het niet deed, maar google.be wel

Ja zeker interressant om te weten, achter google zit namelijk iets van 10.000 linux computers, en ik heb nu alleen linux op mijn computer:)

Foutje....bedankt. :)

Google dit weekend niet getroffen door hackers

Google en verschillende security experts hebben laten weten dat Google dit weekend niet door hackers is aangevallen. De populaire zoekmachine was gedurende enige tijd niet bereikbaar. Eerst werd gedacht aan een mogelijke DNS poisoning aanval, een techniek die de laatste tijd steeds vaker door aanvallers wordt gebruikt. Al verschillende weken waarschuwen experts voor het gevaar van DNS poisoning, waarbij gebruikers die een bepaalde website bezoeken, worden doorverwezen naar een alternatieve of nepsite. Sommige experts vreesden dan ook het ergste toen sommige bezoekers van Google melding maakten dat ze werden doorgestuurd naar een andere site, genaamd "SoGoSearch."

Volgens het Internet Storm Center zou de redirect door sommige browser veroorzaakt zijn, aangezien ze geen contact met Google.com kregen, probeerden ze google.com.net, dat in handen is van SoGoSearch. Google ging niet dieper in op de oorzaak van de problemen, maar het is erg waarschijnlijk dat iemand in beheer van de Google DNS een foutje heeft gemaakt, aldus Tom Liston van het ISC. (SMH) Bron: security.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan