google

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik snap niet goed wat dit met een switch of hub te maken heeft...:confused:
ik ga het wel even verplaatsen voor jou.

om hem goed te plaatsen heb je programmatjes nodig maar om hem alleen al te laten zien bij google. moet je de titel balk invullen met dingen waarop jouw site gezocht moet worden.

dus bij HTML echt de allerbovenste titel dus die in je explorer op de bovenste balk kom bij die forum;

Helpmij.nl forum - reageer op vraag -..

snapje?

oww, wil je asjeblieft bij 1 beginneen?
ik ben in google en ben ingelogd, (index)
wat nu?

ik ben in google en ben ingelogd, (index)
Jij kunt niet inloggen bij Google, je kunt in je webbrowser pagina's lezen die Google in lijsten heeft gezet.
Als je in die lijsten opgenomen wilt worden, moet je de Google-machine iets geven waar hij op kan zoeken. Zie het antwoord van killer555.

Je wilt misschien hoog in die lijst terechtkomen.
Dat willen er nog een paar miljoen. Dan moet je er voor zorgen dat jouw site zo uniek is, dat heel veel mensen erop klikken.
En dat steeds meer mensen in Google-lijsten op jouw site klikken. Op den duur kom je dan steeds hoger in de lijsten van Google te staan.

maar waar?? waar kan ik mijn site geven aan google en een tekst bijschrijven wat het als inhoud heeft????? geef me de link!

http://www.vinden.nl/?sttname=sitetoevoegen

Vinden.nl is een meta-zoekmachine.
Om er voor te zorgen dat uw site gevonden wordt, is het van belang dat uw site goed vindbaar is bij zoveel mogelijk zoekmachines waar Vinden.nl gebruik van maakt.
Om dit snel en eenvoudig te realiseren kunt u bij ons uw website in één keer gratis aanmelden bij deze zoekmachines.

Klik hier om uw website gratis aan te melden!

ma dan kunde zelf geen inleidingsbalkje invullen ofwat?

Nee.
Je werkt met de tekst van je title.
Gaat je site over honden, dan geef je de title aan als labrador
De pagina over de jonge hondjes: puppies
En in de metatag vul bij description een toepasselijke zin in
en bij keywords de woorden waarop je wenst gezocht te worden.
Deze wooden komen ook in de tekst vsan je pagina voor.
Gewoon aanmelden en de rest komt vanzelf nav je title en matatags.

Gebruik ook de h1 tag als koptekst van een tekst, hier werkt google ook mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan