tot nu haal i uit jullie antwoorden dat ie mogelijk na een paar dagen gaat verschijnen
.
Nou helaas gaat het allemaal niet zo makkelijk.
Ik zie dat ik de link fout in mijn post heb gezet.
Nu maar even zo:
Het duurt inderdaad een tijd voor google de site indexeert.
Dat kun je
hier controleren.
Eventueel kun je de site
hier aanmelden voor google.
Dat kan overigens voor vrijwel elke zoekmachine. Even url aanmelden in de betreffende zoekmachine typen.
Of de site succesvol gevonden wordt hangt verder af van de inhoud, titels, koppen, kernwoorden en van de bouw. B.v. frames zijn moeilijk voor zoekmachines.
De webmaster
hulpprogramma's zijn heel handig om je site zoekmachine vriendelijk te maken.
Je kunt er van van alle vinden om je site zoekmachine vriendelijker te maken.
Het kan goed zijn (zeker bij frames) om een sitemap up te loaden
Verder zijn er twee dingen die je op omhoog helpen in de resultaten, nl
linken vanuit externe sites en aantallen bezoeken natuurlijk.
Er bestaan zelfs speciale sites voor om links uit te wisselen.
Zoals
linksmanager.
Een site die ik uit eigen ervaring ken. Ook daar moet je echter geen wonderen van verwachten.
Ook kun je tegen betaling links uitwisselen, maar daar heeft google een hekel aan en je kunt er zelfs door uit gesloten worden.
Er zijn verdere meerdere bedrijven die er voor zorgen dat je hoog in google komt en blijft
Ik kwam er één tegen die garandeerde dat je bovenin komt en ook blijft.
Kosten €1900,- en daarna een abonnementje van € 250,- per MAAND
En w.s. ten overvloede: vergeet de andere zoekmachines niet.
Yahoo ging bij mij lekker, maar live.nl bereik ik weinig mee.
Misschien moet je daar meer doen dan url aanmelden alleen, maar ik kom er niet ver mee.
Bij Google lukt het beter, daar staat Pachamama (de site uit mn handtekening) onderaan op de eerste pagina resulaten en als je op "spirituele therapie alkmaar" zoekt staat de site zelfs bovenaan. Jammer genoeg de folder, maar goed, ik ben daar al blij mee.
Het is dus mogelijk om Google positief te beïnvloeden, maar helaas gaat daar best nog wat werk inzitten.
mvg leo