googlle drive gebruiken naast 'oude' mappen

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
wil je met google drive iets extern kunnen opslaan, dan moet je die mappen/besstanden plaatsen in de Google drive map op de pc. Dat wil ik niet omdat ik dan kom te zitten met allerlei verbroken links.
is het mogelijk om (permanent) een soort van kopie te make van die mappen/bestanden in de interne google drive map zodat alle kan blijven waar het is en je toch extern kunt opslaan?

Ik heb je vraag zeker 5 keer gelezen en dan nog snap ik er nauwelijks iets van...
Je wilt de locatie van de google drive map aanpassen? Of wil je dat je google drive bestanden op een specifieke locatie op je pc worden gezet?
En over welke verborgen links heb je het...

ik leg het even uit. als je wilt dat een map ook gebackupt wordt op google drive (in de the cloud zeg maar), dan moet je een google drive map aanmaken op je pc. daar moet je dan alle mappen die je op beide plekken wilt opslaan, naartoe slepen. dat wil ik niet omdat ik dan de verwijzingen in Word-documenten moet aanpassen. overal moet C:/..... google drive\.... (enz) worden tussengevoegd. en dat kost mij heel veel tijd en moeite. ik wil alles dus laten zoals het is, maar op de een of andere manier toch zorgen dat (het lijkt alsof) de mappen toch in google drive staan en gesnychroniseerd kunnen worden met de data in de cloud. mijn vraag is: kan dat en zo ja hoe?
duidelijker zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan