goran.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LisaLisa

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
Hallo, ik heb een andere harddisk, ik heb er een aantal problemen mee.

Als ik mijn digitale camera in de usb-poort doe, heb ik prompt GEEN internetverbinding meer en is de ADSL-modem (die in de andere usb-poort zit) "verdwenen" , daarmee bedoel ik dat hij weg is uit
IP-congiguratie/ethernet adapterinformatie.

Ik moet de ADSLmodem dan opnieuw installeren.

Wat kan het probleem zijn? Bij de schijf die er hiervoor inzat had ik dat totaal niet probleem niet, de camera werd meteen als verwisselbare schijf "gezien".

Ik hoop op antwoord, alvast bedankt.

Lisa.

Ik neem aan dat windows ook opnieuwe geïnstalleerd is dan?
Controleer eens of alle drivers goed geïnstalleerd zijn van:
Je chipset.
USB poorten.
Je camera.

En kijk even in apparaatbeheer of alles er daar ook fris uitziet.

Ps. Chipset en USB drivers staan vaak op de cd-rom van moederbord.

Hai, bedankt voor je antwoord. Volgens mij heb ik alle drivers geinstalleerd.
De ADSLmodem zit ook op usb en voordat dat kon moesten de usbdrivers geinstalleerd worden.

In apparaatbeheer staan alleen twee gele vraag/uitroeptekens> bj netwerkadapters> overige apparaten en PCI Com. Device

Maar ik geloof dat dat ook al zo was bij de vorige harddisk. Geen probleem met de camera toen.

Wat zou het kunnen zijn? Zodra ik de camera anzet gaat het mis....en hij staat ook niet als verwisselbare schijf.

Ik zag dat ik iets mis heb gedaan bij de titel van dit onderwerp, weet iemand hoe ik dat weer kan veranderen?? Zo weet niemand waar het over gaat :(

Als je wilt dat alles vlekkeloos functioneert zou ik er toch voor zorgen dat je de apparaten in apparaatbeheer correct installeert.
Foutief of niet geïnstalleerde apparaten kunnen er voor zorgen dat het systeem niet optimaal functioneert, zoal in dit geval misschien.

Bedankt voor je antwoord...probleempje opgelost. Vreemd genoeg lukte het wel als ik de usb-stekkertjes verwisselde.

Heb nog een probleempje met een andere camera, ik zal deze nog even apart stellen.

Lisa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan