GPAPI.dll probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert37

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
hallo,

Ik zal maar met de deur in huis vallen. Ik heb sinds vanochtend een paar problemen met mijn computer. Ik kreeg gisteren avond een paar updates en die heb ik geïnstalleerd terwijl ik naar bed ging. Vanochtend kwam ik er alleen achter dat het geluid van mijn computer het niet meer doet en dat ik een paar foutmeldingen kreeg.

De foutmelding hielden allemaal in dat mijn GPAPI.dll file niet compatible was met Windows en dat ik deze opnieuw moest installeren. De programma's die deze foutmelding gaven waren Delldock.exe, Msnmsgr.exe, wlmail.exe, chrome.exe en pctstray.exe. Sommige van deze programma's werken sinds dien ook niet meer. Google chrome en delldock werken nog wel. Later die dag merkte ik ook dat ik geen folders meer kan openen en dat explorer af en toe "bevriest" voor een tijdje.

Omdat ik zelf niet handig ben met computers ging ik op zoek bij Dell en heb ik wat drivers geïnstalleerd ook heb ik me computer teruggezet naar het laatste herstel punt. Daarnaast ging ik ook op internet zoeken naar GPAPI.dll en kijken wat voor bestand dit is en of deze ook de problemen met Windows explorer en mijn geluid veroorzaakt. Ik heb geprobeerd mijn GPAPI.dll te vervangen voor een nieuw bestand, maar dit werd niet toe gestaan. Oftewel, ik heb geen idee hoe ik dit probleem moet oplossen en ben nog geen stap verder gekomen.

Daarom vroeg ik me af of er hier mensen bekend zijn met dit probleem en of ze weten hoe ik dit kan oplossen. En ik zou ook graag willen weten of GPAPI.dll ook werkelijk voor de problemen met Windows explorer en mijn audio zorgt.

Alvast bedankt

Robert Welleweerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan