Gpeditor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Editor 1.jpg Editor 1 geopend met Microsoft account
op een andere laptop:
Editor 2.jpg Editor 2 geopend met Lokaal account

Als ik mijn laptop met Microsoft account Wijzig in een Lokaal account behoud ik dan de gegevens die in Editor 1 zitten of moet ik dan een nieuwe Editor (2) installeren ?

De editie is precies hetzelfde. Alleen de mogelijkheden zijn dus bij een lokaal account anders, wat uiteraard ook logisch is.

Bedankt.

Ik kan dus nooit de volledige versie in mijn lokaal account krijgen, want als ik aanpassingen in Windows zou uitvoeren langs de normale Microsoft account, worden die niet meer terugevonden indien ik opnieuw overga naar Lokaal account.

Waarschijnlijk werkt het wel als je lokale account ook administrator rechten krijgt.....
Dus geef dat lokale account via het beheren van de gebruiksaccounts dus die administrator rechten
https://support.microsoft.com/nl-nl...-windows-20de74e0-ac7f-3502-a866-32915af2a34d
[FONT=&amp]Een lokaal gebruikersaccount wijzigen in een Administrator-account[/FONT]
  1. [FONT=&amp]Selecteer Start > Instellingen > Accounts .[/FONT]
  2. [FONT=&amp]Selecteer onder Gezin en overige gebruikers de naam van de accounteigenaar (u ziet 'Lokaal account' onder de naam) en selecteer vervolgens Accounttype wijzigen.[/FONT]
    [FONT=&amp]Opmerking: Als u een account kiest dat een e-mailadres bevat of niet 'Lokaal account' wordt genoemd, geeft u beheerdersmachtigingen aan een Microsoft-account en niet voor een lokaal account.[/FONT]
  3. [FONT=&amp]Selecteer onder Accounttype de optie Beheerder en selecteer vervolgens OK.[/FONT]
  4. [FONT=&amp]Meld u aan met het nieuwe Administrator-account.[/FONT]

Laatst bewerkt:
Ik heb jouw beschrijving nog niet uitgewerkt omdat mijn lokaal account al administrator rechten toont.
Maar als dus de editor installeer heb enkel de vereenvoudigde versie van de editor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan