Gps mobiele telefoon kan of niet kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Hoorde iets over gps apps voor mobiele telefoons. Gezocht of die ook beschikbaar zijn voor mijn type telefoon (niet dat mijn telefoon nou ook beslist mijn type is). En er zijn wel gps apps voor. Las ergens dat je telefoon over gps moet beschikken voor gps software en dat doet die van mij niet. Dus neem aan dat de gps software die je installeert op een andere manier werkt.
Dus of iemand een beetje grofweg kan uitleggen hoe dat zit en of dat ook beltegoed kost (i.v.m. met anders beter tom tommetje kopen).

Dus voor GPS software heb je dus een Telefoon nodig die GPS aanboord heeft net als die van mij. Anders werkt het niet, heb ook een GPS App op mijn iPod Touch staan waar je dus echt gps voor nodig hebt. Dus kort samengevat, nee op een andere manier gaat het niet.

Andere manier gaat mogelijk wel, als je een GPS muis met bluetooth kunt verbinden.

Hoorde iets over gps apps voor mobiele telefoons. Gezocht of die ook beschikbaar zijn voor mijn type telefoon (niet dat mijn telefoon nou ook beslist mijn type is). En er zijn wel gps apps voor. Las ergens dat je telefoon over gps moet beschikken voor gps software en dat doet die van mij niet. Dus neem aan dat de gps software die je installeert op een andere manier werkt.
Dus of iemand een beetje grofweg kan uitleggen hoe dat zit en of dat ook beltegoed kost (i.v.m. met anders beter tom tommetje kopen).

als je nou eens zou aan geven wat voor telefoon je hebt dan kunnen we misschien nog iets betere aan wijzingen geven voor wat de mogelijkheden zijn met je telefoon. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan