Beste leden,
dit probleem heb ik nu al een tijdje en vanalles geprobeerd maar zonder succes.
Ik kan gewoon gebruik maken van mijn laptop wanneer ik geen zwaar belastende applicaties draai.
Ik heb een Acer 7720.....MN met een gforce 8600M GT 512mb-1024mb
Het probleem begint wanneer ik het simpelste spel al opstart. Call of duty 1 of battlefield 1942 ect.
Mijn GPU temp gaat bij de lage instellingen naar de 98C of hoger 102C tot hij uitvalt.
Idle is die 62C wat wel normaal is. CPU blijft wel op normale tempreratuur....
-Ik heb hem stofvrij gemaakt,
-Koelpasta gecheckt.
-Beschermings klep eraf houden helpt wel een beetje omdat ik er ook een fan onder heb staan,
Maar een laptop is om mee te nemen en een fan ga ik niet overal meeslepen. Plus er hoort bescherming overheen.
Helaas is de garantie net verlopen. Tenminste bij acer krijg je een jaar ter wel je recht heb op 2 jaar... heel raar maarja..
Dusja ik ben ten einde raad de laptop is voor derest nog prima.
Advies wat ik nog kan proberen..?
dit probleem heb ik nu al een tijdje en vanalles geprobeerd maar zonder succes.
Ik kan gewoon gebruik maken van mijn laptop wanneer ik geen zwaar belastende applicaties draai.
Ik heb een Acer 7720.....MN met een gforce 8600M GT 512mb-1024mb
Het probleem begint wanneer ik het simpelste spel al opstart. Call of duty 1 of battlefield 1942 ect.
Mijn GPU temp gaat bij de lage instellingen naar de 98C of hoger 102C tot hij uitvalt.
Idle is die 62C wat wel normaal is. CPU blijft wel op normale tempreratuur....
-Ik heb hem stofvrij gemaakt,
-Koelpasta gecheckt.
-Beschermings klep eraf houden helpt wel een beetje omdat ik er ook een fan onder heb staan,
Maar een laptop is om mee te nemen en een fan ga ik niet overal meeslepen. Plus er hoort bescherming overheen.
Helaas is de garantie net verlopen. Tenminste bij acer krijg je een jaar ter wel je recht heb op 2 jaar... heel raar maarja..
Dusja ik ben ten einde raad de laptop is voor derest nog prima.
Advies wat ik nog kan proberen..?

Laatst bewerkt: