GPU + Intel i7 4770

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Ik heb nu geprobeerd om een intel core i7 4770 te bundelen met een gpu. Omdat mijn budget niet hoger kan koos ik voor de GTX 750. Volgens mij is dit een pittig domme keuze, maar ik weet het dus niet zeker. Past dit bij elkaar of kan ik beter een i5 nemen met een betere GPU?

Bvd,
GamerTom

Hallo Tom ik heb op dit moment i7 920 en ook NVIDIA Geforce 760 ( beter dat 750 ! ) .... kwam ik nog niets tegen dat ik ook niet gamen kan ....:D en ook nog op hoogste niveau ..

Laatst bewerkt:
@GamerTom,

Mag ik de reden vragen waarom je deze vraag gewoon niet hierbij stelt dit is nummer drie na deze

Laatst bewerkt:
@Modag
Ik begrijp het allemaal gewoon niet meer. En als ik de vraag stel bij die andere vraag dan snapt niemand er meer wat van. Sorry. Ik kan wel weer verder gaan op die vraag, maar dan raakt echt iedereen de weg kwijt.

@ROYONIX
Een i7 920 is niet te koop bij azerty en is sowieso veel te duur. Mijn budget is €750,-

Laatst bewerkt:
Maar volgens mij die van jouwe i7 4770 ( ALS ik me niet vergis ) beter is :( ...omdat mijne i7 920 ietsjesss ouder is ...
In verleden zo heb mijn systeem nog bij Paradigit omgebouwt, daar dus ook gekocht ..

Laatst bewerkt:
Nee dit is duidelijk ;)de helpers die hier helpen weten je heus wel weer te vinden en niet binnen drie dagen vier vragen over hetzelfde onderwerp want dan moet iedereen vragen terug gaan lezen terwijl dat in in 1 vraag veel simpeler is.

Ok modag. Kun jij dan misschien alle vragen over pc van mij verwijderen zodat ik een frisse start kan maken of kan dat niet?

Geen idee. Hij kan wel vragen verplaatsen ofzo maar die blijven op mijn profiel bij 'Mijn Vragen' staan.

Geen zorgen je raakt niets kwijt :D ... vond ik ook beeeetje vreemd de twee topic's en bijna dezelfde thema dat is ..

Ja zou ik kunnen doen maar hoeft niet, ik begrijp dat het moeilijk is om 1 keuze te maken maar maak een duidelijke vraagstelling en je kan altijd vervolg vragen stellen in de zelfde vraag maar heb het idee dat je erg aan twijfelen bent dat je elke keer iets anders ontdekt maar dat kan dus in zelfde vraag.
Zal je eerste vraag sluiten en kan je hier gewoon verder.

Ok bedankt modag :) en ja ik ontdek steeds meer en probeer alles op zn best te krijgen, maar dat lukt ook niet altijd hè. En wat vind jij van deze samenstelling van bericht #13 ?

:thumb: Ik vind dat nu echtwel zeer mooie stel, natuurlijk je hoef niet per-se i7, ik heb je dit verteld i.v.m. i7 omdat ik zag dat jij vroeg wat beter is enz ..

Laatst bewerkt:
ja dat weet ik. en ik hoef ook niet al als high end pc te beginnen. ik kan later nog upgraden. Dus de samenstelling van post #13 is goed? want als er meer mensen over eens zijn dan koop ik die set.

;) Dat ik ook kan ik zal zelf, die dezelfde ( van jouw stel' ) ook als extra willen hebben ;)

Hoi,

Ja hoor ziet er goed uit neem aan dat dit je budget is anders zou een 4670 nog een overweging kunnen zijn

ja €750,- is een beetje het budget ja. Mijn ouders betalen €300,- en ik de rest. dus eigenlijk mag ik zoveel uitgeven als ik wil, maar ik wil ook nog wat overhouden voor andere dingen. Het ligt er ook aan hoeveel geld ik nog heb. Ik denk €900,- ofzo, maar daar kan ik naast zitten. Ik krijg elke week €10,- dus dan heb ik al €1000,- als het zomervakantie is. Ik zal nog wel even overwegen om het budget iets op te krikken naar €800,- Zoals dit: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...473547]=1&product[620113]=1&product[624138]=1 <dit zou dan dus zegmaar de perfecte rig zijn voor dat geld?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan