Graag adviezen over game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jos123123

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Hallo,
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede game pc, Ben zelf wat samen gaan stellen op azerty.
Dit is de pc die ik heb samengesteld-->> http://azerty.nl/winkelmandje/winke...394013]=1&product[458155]=1&product[260613]=1
nu zou ik graag wat van jullie adviezen willen.
Past het allemaal in de behuizing?
Kan ik er de komende 4/5 jaar mee veder?
Kan ik overclocken met dit moederbord?
Is de airflow goed? geluid maakt niks uit.

Alle adviezen zijn welkom en alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je mandje of te wel je link is leeg even de directe link kopiëren en plakken;)

Kan ik er de komende 4/5 jaar mee veder?
kwa games denk ik niet
kwa werken wel denk ik

Kan ik wel de spellen battlefield 3 flightsimulator x op high spelen ?

Wat is volgens jou dan een betere samenstelling budget graag niet overschrijden.

Hoi,

Nee , als je winkel mandje klaar is dan staat er rechts boven iets van directe link deze aanklikken en dan selecteren dan kopiëren en plakken

Nu moet het goed zijn') maar kan ik wel de spellen battlefield 3, flightsimulator x op high spelen ?

Wat is volgens jou dan een betere samenstelling budget graag niet overschrijden.

Hoi,

Ging van zijn link uit en qua videokaarten zullen ze elkaar niet veel ontlopen

HEEL! erg bedankt allemaal.
Heb gekozen voor het systeem van bossie008, ga morgen alles regelen en als hij binnen is lekker gamen!
Nogmaals heel erg bedankt allemaal!

Wacht even, ik ben zelf ook nog maar even thuis in de hardware van pc's. Heb de jouwe eens snel samengesteld, maar laat het toch nog even checken door een echte expert hier. Firestom bijvoorbeeld :p.

P.S.: wanneer je het bestelt, kopieer dan mijn lijst, naar je eigen wenslijst en bereken dan de bestelkosten. Zorg wel dat je alleen bij winkels bestelt die minstens een goede rating hebben. Het komt 50-100 euro goedkoper uit om bij verschillende winkels te bestellen.

Edit: http://tweakers.net/pricewatch/best...axdelivery=&minproducts=6&maxshops=2#shoplist
Dit komt uit op 1270 euro, volgens mij een zeer mooi systeem. Maar laat het aub nog eens nakijken, zou niet willen dat er iets niet klopt.

Laatst bewerkt:
jaa ik probeer uiteraard alles zo goed mogelijk te krijgen en ga daar morgen even goed voor zitten.
ga ook nog even review's lezen over alle componenten.

Hoi,

Vergeet even een goede processorkoeler niet hij wil ook nog overclocken en is trouwens altijd wel aan te raden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan