graag commentaar op mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er puik uit !


De tekst bij "ons bedrijf" loopt bij mij rechts het beeld uit omdat ik mijn faforieten heb aanstaan (links op mijn scherm). Schakel ik mijn favorieten uit, dan "loopt" de tekst weer keurig terug.

Het lettertype vind ik wat steriel en naar mijn bescheiden mening is ook voor een te grote puntgrootte gekozen...... ?

Daarnaast een storende spelfout : twijfeld...... moet zijn twijfelt.......

verder, vind ik 'm professioneel ogen!
 
Ziet er niet slecht uit maar enkele opmerkingen:
-Schrap die swish-flashintro, dat neemt toch alleen maar tijd in en eigenlijk biedt dat geen enkele nuttige functie!
-Verander liefst je menu die je in dreamwaver gevonden hebt in een origineel zelf gecre-eerd menu of een gewoon menu, maar dit menu is niet mooi en zie je overal opduiken.
-Je site zou er professioneler uitzien moest je ervoor zorgen dat die horizontal-scrollbars verdwijnen en moest je je lettertype wat kleiner zetten.
-Probeer ook om op je homepagina wat korte info te zetten over wat jullie doen/zijn. Schrap de swish film op de homepagina, plaats die info in het klein onderaan je pagina en plaats ipv wat nuttige info op de homepagina.
-bij 'bestrating' en in je menu heb je enkele links, die heb je in flash gecreerd, vervang deze links door gewone grote tekstlinks en je kunt hetzelfde effect bekomen met CSS! indien je het wenst, leg ik het je wel uit!
-Zorg voor een snel ladend geheel, onthoud dat er nog modemmers zijn!

keep up the good work
mvg
 
Ik weet niets van websites maken, maar ik let altijd op de inhoud. Het valt me op dat bij "ons bedrijf" je vaak een hoofdletter gebruikt na een komma. Dat mag taalkundig gezien niet. Of een punt en daarna een hoofdletter, of een komma met daarna een kleine letter.

Verder ziet het er leuk uit:thumb:
 
thnx

dank voor jullie snelle reactie
misschien kan ik inderdaad proberen hoe het eruit ziet als ik de letters puntje kleiner maak,heb het lettertype overigens bold gemaakt wellicht dat het daarom stoort?
wat die flash intro betreft,tja ik weet dat veel mensen dat niet zo nodig hoeven te zien ,maarja das voor de webmaster leuk om te maken en heb er dan ook bewust een skip intro in gemaakt die als eerste opkomt
 
Ik zou de nummers onder de foto's weghalen.
Maak hier een pakkende tekst voor.
dsnc0026753 zegt niks.

Verder sluit ik mij bij de andere opmerkingen aan.
Op de eerste pagina moet de tekst meer naar links, deze loopt buiten het beeldscherm,
 
Ziet er best aardig uit hoor:thumb:, maar ik vind dat "Deze site kan het
best worden bekeken
met een beeldresolutie
van 1024X768 pixels" wel wat kleiner kan en misschien is het mooier als je dat linksonder je menu zet. Voor de rest sluit ik mij aan bij de andere tips.

//En misschien is het ook mooier om een hele foto op de voorpagina te 'plakken' of één die netjes in bijv. Photoshop is bewerkt, maar dit vind ik niet echt mooi.
 
Laatst bewerkt:
Een paar zaken (waarvan al een paar hierboven zijn genoemd)
- Zorg dat de pagina's geen horizontale scrollbar hebben, die zijn wat irritant. De ene heeft hem wel, de ander niet.
- Het is mooier als ook je frames dezelfde kleur hebben, je hebt nu blauw links, grijs boven en wit in de linker bovenhoek. Als je voor boven en links dezelfde kleur gebruikt, is het al meer een geheel.
- Maak ook een button voor de fotogallerij.
- Gebruik een kleiner lettertype. Zoals je die in het adres gebruikt is netter.
- Bij "Ons bedrijf" staat de tekst veel te ver naar rechts. Lijn deze meer naar links uit zoals bij vervoer.
- Gebruik op alle pagina's het zelfde lettertype met dezelfde grootte en opmaak (wel of niet vet)

Groetjes,
Olav
 
keey ik luister

keey zoals jullie inmiddels al wat kunnen zien luister ik naar jullie tips,hij is hier en daar al aardig aangepast:D
 
oke, ziet er al een stuk beter uit, maaaaaaaaaaaaar wat nog syeeds erg "zeer" doet aan mijn ogen, is het woord "twijfeld" !

(ons bedrijf, 4e alinea, 1e woord)

Maak er alsjeblieft twijfelt van.............. ;) :D
 
Geplaatst door gast0225
oke, ziet er al een stuk beter uit, maaaaaaaaaaaaar wat nog syeeds erg "zeer" doet aan mijn ogen, is het woord "twijfeld" !

(ons bedrijf, 4e alinea, 1e woord)

Maak er alsjeblieft twijfelt van.............. ;) :D


okidokie ook naar jouw opmerking word geluisterd:D

tis nu veranderd:thumb:
 
Integendeel tot Tanja1968 let ik niet op de inhoud, maar wel op de layout ;).
Een paar punten ter verbetering:
- Zorg dat de opmaak overal hetzelfde is. Bij 'ons bedrijf' gebruik je een hele andere (ook ongepaste) achtergrond dan op de andere pagina's. Verder is de lettertypestijl zo nu en dan ook verschillend (wel dikgedrukt, niet dikgedrukt).
- Het menu mag wel wat opvallender, de bovenste frame is grijs, dit kun je ook met het linkerbovenste en linker frame doen.
- Enkele plaatjes zijn onnodig groot, zoals bij 'aanbiedingen'.
- Veel moeilijk doen met positioneren is onnodig, lijn het gewoon links uit, staat mooi professioneel :).
- Op de contact pagina sluit je <form> niet af.

Succes :thumb:
 
Geplaatst door Tanja1968
Ik weet niets van websites maken, maar ik let altijd op de inhoud. Het valt me op dat bij "ons bedrijf" je vaak een hoofdletter gebruikt na een komma. Dat mag taalkundig gezien niet. Of een punt en daarna een hoofdletter, of een komma met daarna een kleine letter.

Verder ziet het er leuk uit:thumb:
Zet die skip intro eens ook gewoon in HTML voor mensen die helemaal geen flash hebben ;) (bv op linuxmachines). Overigens vind ik jammer dat het flashmenu niet meer grijs is, ik vond dat eigenlijk wel niet slecht... Jammer dat je men raad nog niet op gevolgd hebt en je links bij 'bestrating in html hebt gezet'. zet dit in je
PHP:
css: A:link { color:black; background:#000000 }
A:visited { color:black; background:#000000 }
A:hover { color:red; background:#000000 }
A:active { color:black; background:#000000 }
greetz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door JPeetje
Integendeel tot Tanja1968 let ik niet op de inhoud, maar wel op de layout ;).
Een paar punten ter verbetering:
- Zorg dat de opmaak overal hetzelfde is. Bij 'ons bedrijf' gebruik je een hele andere (ook ongepaste) achtergrond dan op de andere pagina's. Verder is de lettertypestijl zo nu en dan ook verschillend (wel dikgedrukt, niet dikgedrukt).
- Het menu mag wel wat opvallender, de bovenste frame is grijs, dit kun je ook met het linkerbovenste en linker frame doen.
- Enkele plaatjes zijn onnodig groot, zoals bij 'aanbiedingen'.

Succes :thumb:
hierbij kan ik me ook aansluiten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan