JB'tje
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
dank je JPeetje, <iframe...........></iframe> is precies dat wat ik wou :thumb:
alleen, nu heb ik een (klein) probleempje, als ik op mijn site een iframe heb geplaatst, dan word het script onder dat frame niet meer uitgevoerd..... nu kan ik dat gedeelte er wel boven zetten, maar ik zou graag een drukknop zien komen wanneer alles in het frame geloaden is. het is een recruiter site, en dan geef je iemand een soldaat, (dat komt dus in die iframe) en dan krijg je er een crediet bij...mijn site is nog niet zo goed dat die bij de echte site (www.darkthrone.com) gaat vragen hoeveel soldaten iemand heeft, en of iemand wel gegeven heeft... dus daarom moet de drukknop pas later (als iframe correct is geloaden) zichtbaar worden.
maar als eerst zou ik graag willen weten hoe ik een script onder <iframe> kan uitvoeren.
dit heb ik:
$_SESSION['hyperlink'] = een varriabele hyperlink die in de database staat.
$userhyp = de ID van de persoon waarvan ook de $_SESSION['hyperlink'] is.
$_SESSION['userid'] = de userid van de persoon die ingelogd is.
JB'tje
alleen, nu heb ik een (klein) probleempje, als ik op mijn site een iframe heb geplaatst, dan word het script onder dat frame niet meer uitgevoerd..... nu kan ik dat gedeelte er wel boven zetten, maar ik zou graag een drukknop zien komen wanneer alles in het frame geloaden is. het is een recruiter site, en dan geef je iemand een soldaat, (dat komt dus in die iframe) en dan krijg je er een crediet bij...mijn site is nog niet zo goed dat die bij de echte site (www.darkthrone.com) gaat vragen hoeveel soldaten iemand heeft, en of iemand wel gegeven heeft... dus daarom moet de drukknop pas later (als iframe correct is geloaden) zichtbaar worden.
maar als eerst zou ik graag willen weten hoe ik een script onder <iframe> kan uitvoeren.
dit heb ik:
$_SESSION['hyperlink'] = een varriabele hyperlink die in de database staat.
$userhyp = de ID van de persoon waarvan ook de $_SESSION['hyperlink'] is.
$_SESSION['userid'] = de userid van de persoon die ingelogd is.
PHP:
<td width=153> </td>
</tr>
<tr>
<td height="88"><!--DWLayoutEmptyCell--> </td>
<td> <p align="center">
</p>
<p align="center"><iframe width="1000" height="1000" src="<?PHP echo $_SESSION['hyperlink'] ?></iframe></p>
<div align="center"> </div>
</form> <p align="center">
<input type="submit" name="Submit" value="Submit">
</p>
<td></td>
</tr>
<tr>
<td height="106"><!--DWLayoutEmptyCell--> </td>
<td><div align="center">
<hr>
<?PHP $result = mysql_query("SELECT username FROM recruiter WHERE userid='$userhyp'") or die("Problem on the site: ". mysql_error());
while ($row = mysql_fetch_object($result)) {
$user = $row->username;
}
$userid = $_SESSION['userid'];
$result = mysql_query("SELECT * FROM recruiter WHERE userid= '$userid'") or die("Problem on the site: ". mysql_error());
while ($row = mysql_fetch_object($result)) {
$clicksgiven = $row->clicksgiven;
$credit = $row->credit;
$getclicks = $row->clicksget;
}
echo "You've give a soldier to: " . $user ."<br><br>";
//echo "you have a give: " . $clicksgiven . " clicks.<br>";
//echo "you have a credit of: " . ($clicksgiven - $getclicks) . " clicks.<br>";
echo "you have get: " . $getclicks . " clicks.";
unset ($_SESSION['hyperlink']); ?>
JB'tje