JB'tje
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
weet niet wie het gedaan heeft (de admin d8 ik) maar bedankt voor het wijzigen van de naam van dit topic :thumb:
ben ik het helemaal mee eens. ik had moeite met dat SCRIPt dat je me gaf, omdat ik nog NNOOIIT eerder met iets als PHP ik aanraking ben gekomen. nu snap ik er al een heel klein beetje van.
en ook waar ik dat script van jou moet plaatsen.
ik heb HW vrij momenteel, en ik ga nu proberen om een script te schrijfen dat soldaten kan geven als je erop klikt.
maar 'k begin nog ff met een vraagje, als je op een hyperlink (b.v. ???/?????.php?userid=10)
betekend dat dan dat ik dan kan verder werken met die userid als 10 zijnde???
ik hoop dat jullie de vraag kunnen snappen.
JB'tje
jep, daar had ik moeite mee. maar zoals JPtje altijd al heeft gezecht, ik ben nog maar een beginner.Maar ff serieus, als je echt alleen al moeite had met die lap code van mij op de juiste plek te plaatsen ...
ben ik het helemaal mee eens. ik had moeite met dat SCRIPt dat je me gaf, omdat ik nog NNOOIIT eerder met iets als PHP ik aanraking ben gekomen. nu snap ik er al een heel klein beetje van.
en ook waar ik dat script van jou moet plaatsen.
ik heb HW vrij momenteel, en ik ga nu proberen om een script te schrijfen dat soldaten kan geven als je erop klikt.
maar 'k begin nog ff met een vraagje, als je op een hyperlink (b.v. ???/?????.php?userid=10)
betekend dat dan dat ik dan kan verder werken met die userid als 10 zijnde???
ik hoop dat jullie de vraag kunnen snappen.
JB'tje