Wim Kuiper
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 sep 2007
Hallo,
Kan iemand mij ook helpen met het volgende probleem.
Heb een proefopstelling gemaakt voor een website met 6 pagina's
Nu wil ik op pagina 2 een tekst invoeren die langer is dan 3 pagina's.
Als ik dat ingevoerd heb via Kopieëren en plakken uit het tekstbestand gaat de tekst lopen over pagina 2,3,4. terwijl ik het zo dacht te hebben ingesteld dat ik een schuifbalk zal krijgen te zien en zo door kan lezen de hele brief.
Wat doe ik verkeerd?
Wat mijn bedoeling is dat ik onder 1 van de pagina's noem het "LEDEN" 8 subpagina's wil hebben om daar verschillende teksten over verschillende onderwerpen. Bv.
1 Auto, 2 Vliegtuig, 3 Boot, 4 Trein, enz
En de bedoeling is dat ik er elke keer als ik nieuwe tekst voor het desbetreffende blokje heb het er gewoon bij kan schrijven/plakken.
Dit is dus mijn probleem waar ik al diverse dagen mee aan het klooien ben.
Kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Wim
Kan iemand mij ook helpen met het volgende probleem.
Heb een proefopstelling gemaakt voor een website met 6 pagina's
Nu wil ik op pagina 2 een tekst invoeren die langer is dan 3 pagina's.
Als ik dat ingevoerd heb via Kopieëren en plakken uit het tekstbestand gaat de tekst lopen over pagina 2,3,4. terwijl ik het zo dacht te hebben ingesteld dat ik een schuifbalk zal krijgen te zien en zo door kan lezen de hele brief.
Wat doe ik verkeerd?
Wat mijn bedoeling is dat ik onder 1 van de pagina's noem het "LEDEN" 8 subpagina's wil hebben om daar verschillende teksten over verschillende onderwerpen. Bv.
1 Auto, 2 Vliegtuig, 3 Boot, 4 Trein, enz
En de bedoeling is dat ik er elke keer als ik nieuwe tekst voor het desbetreffende blokje heb het er gewoon bij kan schrijven/plakken.
Dit is dus mijn probleem waar ik al diverse dagen mee aan het klooien ben.
Kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Wim
Laatst bewerkt: