Graag hulp met kiezen van onderdelen etc. (Voor Game pc?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreeQuick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Hallo allemaal,

Ik ben Emiel en ik heb op dit moment een computer die de meeste standaard games wel kan spelen, maar als ik ga proberen The Sims 3 of America's Army 3 of Empire: Total War te spelen op GOEDE kwaliteit, dus Graphics bij options op High, dan wil dat niet. Helaas want juist dan zijn die spellen echt heftig. Ik kan ze wel spelen met Stotteringen maar dat speelt dus niet leuk.

Ik wou dus daarom, omdat ik morgen jarig ben en €200 heb gekregen, mijn PC upgraden om die spellen op goede kwaliteit te spelen. Natuurlijk wil ik er nog wat bijleggen en dat ik dan op 350 euro kom, maar meer wil ik niet, tenzij het 400 euro word, besteden.

Ik kan natuurlijk mijn PC naar een computerzaak brengen en dat zij 't dan even regelen, maar dat kost natuurlijk al gauw wat meer dan dat je zelf losse onderdelen koopt en in je pc'tje zet.

Nou weet ik niet precies wat ik allemaal nodig heb om een game op zeer hoge kwaliteit te spelen, maar ik weet wel dat je veel geheugen nodig hebt en een goede videokaart nodig bent.

Wat ik alleen weet van m'n pc is dit:

Ik heb een NVIDIA GeForce 7300 GT en 959MB RAM, een AMD Athlon 64 Processor 3500+ en verder weet ik eigenlijk niet zoveel over m'n pc.

Dus een aantal vraagjes, wat heb ik nodig om een goede GAME pc te krijgen, dus ik wil niet een nieuwe pc kopen maar met deze verder en dan upgraden. En wat kan ik het beste doen? Heeft iemand tips of kan iemand mij zorgvuldig helpen? Ik wil dus een computer die games op hoge kwaliteit kan afspelen.

Als iets onduidelijk is moet je het maar even vragen!

Met vriendelijke groet, Emiel.

PS:

Heb even alles wat in mijn pc zit etc. etc. via imageshacks geupload. Nu kunnen jullie precies zien wat ik heb! (Via programma: CPU-Z)

cache.png

cpuv.png

memory.png

moederbord.png

spdf.png

Ik bedank u alvast voor uw hulp!

Nee, ik ben niet te verbeteren :p

Grapje/ lichte overdrijving hoor. Maar het is gewoon een prima keuze.

Je huidige processor is te traag en niet meer te verbeteren met een andere processor, zonder ook moederbord en geheugen mee te pakken.
Videokaart is natuurlijk het belangrijkst.
En verder zal je voeding wel te licht zijn. Zou je voor de zekerheid op de voeding kunnen kijken wat daat staat?
Merk, hoeveel Watt en hoeveel ampere op de +12V-lijn(en)

Heb 'm even opengemaakt -> DC Output 300W

Model No: ATX-300 GTF

Maar sommige zeggen dat ik beter een nieuwe pc kan kopen, en dat ik er mooi 1 kan samenstelling rond de 500 euro. En dat ie veel sterker is dan dat ik ooit met mijn huidigepc+upgrades . Is dat ook een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan