graag jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

leentje2720

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
ik ben overgestapt van een prepaid kaartje naar een abonnement van vodafone. Natuurlijk eerst een ringtone gekocht bij: bringtones.nl Ik kreeg daarna bericht op mijn tel. dat ik hem kon downloaden. Toen ik dit probeerde gaf hij aan dat de verbinding werd gelegd, maar daarna kwam erop te staan: timeout, probeer later opnieuw. Dat heb ik wel 20x geprobeerd. Het gaat niet. Als ik naar een adres wil gaan (http://) komt er te staan: IP-adres wordt gecontroleerd. Verder niets. Ik heb een Nokia 6610i en heb mijn wap-instellingen volgens hun normen ingesteld. Nu weet ik het niet meer hoor.
graag jullie hulp en alvast bedankt

Volgens mij moet je een telefoonabonnement eerst activeren met je mobiel. Daarna kun pas alle diensten gebruiken.
Informeer eens bij de telecomwinkel of website waar je het abonnement hebt afgesloten.

Lees even de andere post over "Hoe krijg ik internet op mijn telefoon " je kan dan de juiste instellingen downloaden, er wordt op de Nokia site gevraagd of je Pre-paid of een abbo heb, dus ik denk dat de instellingen niet gelijk zijn. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan