Graag jullie mening over StrikeUpWear!

Status
Niet open voor verdere reacties.

StrikeUpWear

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2014
Hallo mensen van helpmij.nl
Ik ben Rutger de Wild en ben eigenaar van StrikeUpWear. Een webshop die kleding verkoopt via spreadshirt. Ik zou graag jullie mening willen weten over de website, ik moet er wel bij zeggen: Ik ben nog aan het ontwikkelen dus nog niet alles is 100% af. Zoals de Shop pagina, ben ik aan het ombouwen. Maar toch vraag ik jullie nu al om meningen om de website in het onwikkelings proces te verbeteren.

M.v.g.
Rutger de Wild

Link: http://www.strikeupwear.nl/

Fijn om te horen! Heb je ook nog verbeterpunten. Aangezien ik op een ander forum alleen maar negatief commentaar krijg.

Je menu buttons zijn echt heel irritant door die witte letters op lichtgrijze knop op witte achtergrond. Ik krijg al pijn aan mn ogen als ik je site moet navigeren. Als je slechtziend bent is deze site een ramp.

Verder stikken de tekststukjes op je website van de taal- en stijlfouten. Het leest niet bepaald lekker weg. Zoals ik al eerder zei:lichtgrijze tekst op een witte achtergrond is onleesbaar.

Laatst bewerkt:
- Eens dat het menu slecht is. Kleurstelling moet anders voor zichtbaarheid.
- De rechterkant van shop lijnt niet uit met je menubalk
- Je skypenaam wijkt af van de rest van de contactgegevens. Erg verwarrend.
- "StrikeUpWear is een merk, dat vooral kleding verkoopt" Voor zover ik weet verkoopt het merk zelf niets. Dat doet je webshop.
- Waar kan ik sorteren op kleding type? T-shirt, sweater, etc.
- Ik kan niet op de fotogallerij klikken voor een grotere versie van de plaatjes.
- Bij collecties staan 2 plaatjes. Wat kan ik daar mee? Ik heb geen verdere informatie.
- De twitterberichten zien er niet zo goed uit. Gaat het wel goed met de site? Is het wel verstandig om nu te kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan