graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

mschaper

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2005
hallo

graag zou ik jullie mening willen over mijn eigen site

www.mschaper.nl

mischien dat jullie wat tips voor me hebben wat ik kan veranderen:cool:

voor 50euro heb jij een standaard website en en extra dingen zijn tegen meer prijs
Dat lijkt me een beetje maf, als iemand 50 euro betaald

En ik vind de site beetje erg frontpage achtig.
De achtergrond kan je denk ik beter een kleurtje geven geen sterretjes, dan lijkt et wat rustiger

als je er toch om vraagt:
inderdaad die achtergrond is erg onrustig (zou ik niet doen) Verder is er geen overzicht. Je moet eigenlijk zorgen dat een bezoeker alle optie in beeld blijft houden. Dus een menu dat altijd in beeld staat.

Dat robotventje op je eerste pagina is niet helemaal "je van het".Je kunt nu eenmaal niet zomaar gifjes opblazen zonder dat het een bende wordt.
Er staan een aantal spelfouten in.
Vind het een erg amateuristische site en kan me niet voorstellen dat iemand na het bekijken van deze site bij jou een site zal bestellen.
Maar goed, je vroeg om een mening en die heb je nu.
Ik vind het dus helemaal niks eigenlijk.

Fonz

En ik zou die knipperende en onderstreepte teksten ook weghalen. Erg onrustig. Bovendien verwarrend omdat een onderstreepte tekst meestal duidt op een hyperlink.

Groet, Floyd

hebben jullie zelf wel een website of hebben jullie die door een pro laten maken

Het gaat er niet om of wij zelf een website hebben maar je vraagt onze mening...Als ik jou website afzet tegen die 10.000.000. die er al zijn en dat zie je natuurlijk zelf ook, moet er nog het e.e.a. aan gebeuren. Als je een echte topper wilt zien moet je eens gaan kijken op http://www.pixelranger.com
Kijk, zo kan het ook. Ik zou jou site een stuk "rustiger"maken. Alles wat minder groot en overzichtelijker..Succes..dat gaat jou zeker lukken :thumb:

mmm, jij wou een mening. Die heb je toch :rolleyes:.

www.pcproblems.tk
(nieuwe website komt 1 Juni online, want deze is niet helemaal goed met IE)

edit
Die pixelranger.com is wel gestyled. Maar ik haat websites in geheel flash.

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook geen flash liefhebber ben (het verplicht je tot het downloaden tot vanalles en nogwat en met een "gewoon modem" kun je het wel schudden maar het is wel een artiest...die maker van die site...

(een van mijn sites)
http://www.rudoragon-ascenter.tk/

Goeie websites maken is niet moeilijk, je moet er alleen even de tijd voor nemen.

Over jou site, nou ten eerste, die opgeblazen animated GIF. Dit is ronduit lelijk te noemen. Ik zou dit plaatje vervangen door een statisch logo. Dit is niet alleen mooier, het oogt ook professioneler.
Dan de achtergrond. De achtergrond is zeer onrustig, ik zou dit vervangen door een kleur of een niet-bewegend plaatje.
Overigens is de site onoverzichtelijk. De tekst moet eigelijk wat kleiner (lettertype 10 - 12), en als je toch plaatjes gebruik voor links, kun je net zo goed de tekst weghalen en zelf wat mooie plaatjes maken.
En als laatste punt, gebruik geen spaties in de bestandsnamen.

website is veel te zwaar voor wat hij is.
Mijn koeler van mijn cpu moest er zelf nog extra voor in gang schieten

Mag ik aan jou, mschaper, adviseren om de komende 3 jaar nog niet aan te bieden om websites te maken voor anderen voor geld ? Je hebt namelijk duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, zeker niet als je nog Fronpage gebruikt.

In mijn mening vind ik dan ook dat je website nergens op lijkt. Ongelofelijk amateuristisch, zwaar ongeschikt voor lage resoluties, frames, een standaard gegenereerd logo, kaal, saai.

Simpelweg bagger.

weet je wat JPeetje ik sla jou advies gewoon in de wind
want ik hoef niet naar jou te luisteren want je bent zelf gewoon simpelweg bagger om zulke uitspraken te doen over iemand die je niet kent

en voor de overige personen

ik heb de website weer aangepast

Geplaatst door mschaper
weet je wat JPeetje ik sla jou advies gewoon in de wind
want ik hoef niet naar jou te luisteren want je bent zelf gewoon simpelweg bagger om zulke uitspraken te doen over iemand die je niet kent

Jij vroeg om commentaar, niet?
Trouwens dat viel nog reuze mee. Hou je een beetje in, het is gewoon een mening.
Geen geruzie op het forum!

By the way, 50 euro is wel een beetje duur voor frontpage sites.

als er een menig wordt gezegt dan mag ik toch ook mijn mening terug zeggen

Geplaatst door mschaper
als er een menig wordt gezegt dan mag ik toch ook mijn mening terug zeggen

Dat klopt, maar hier op het forum wordt er niet geflamed, en zullen discussies als deze ook niet op de boards verschijnen.

Althans dat zie ik als een norm.

waarom reageer je er zelf wel op dan Systemizer X100
maar als dat jullie mening is dat laten het hier toch bij
want ik vroeg alleen maar een mening en niet om afgekraakt te worden en over dat advies van jpeetje nog maar te zwijgen want wie zegt dat ik voor bedrijfen websites wil maken ik wil alleen mensen helpen die niet weten hoe ze moeten beginnen en heb je die websites van jpeetje gezien wat is daar nou leuk aan???

Beste mschaper,
je vraagt aan ons een mening en die krijg je.
De een is wat ongezouter dan de ander, maar zo gaat dat in het leven.
Het is dan een beetje kinderachtig om weer een mening over een mening te hebben.
Gebruik de tips die worden genoemd.
Ga er hard mee aan de slag.
Probeer eerst eens mensen blij te maken met een gratis website en laat die dan reclame voor je maken.
Om nu direct €50 te durven vragen hiervoor gaat wel erg ver, maar daar had je zelf ook wel achter gekomen doordat niemand wat bij je besteld.
Veel succes met je carriere.

Fonz

Geplaatst door mschaper
waarom reageer je er zelf wel op dan Systemizer X100
maar als dat jullie mening is dat laten het hier toch bij
want ik vroeg alleen maar een mening en niet om afgekraakt te worden en over dat advies van jpeetje nog maar te zwijgen want wie zegt dat ik voor bedrijfen websites wil maken ik wil alleen mensen helpen die niet weten hoe ze moeten beginnen en heb je die websites van jpeetje gezien wat is daar nou leuk aan???

Ik reageer erop omdat ik liever een rustig forum heb.
(niet dat het mijn forum is hoor hehehe :rolleyes:)

Dit topic is er inderdaad om de mening te geven over jou site, maar als we iets aantreffen op de site wat ons helemaal niets zind, tsja, dan kunnen we daar wat van zeggen en daar zijn we ook vrij in wat dat betreft.

Een mening is nou eenmaal een mening, en je moet het jezelf niet al te veel aantrekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan