Graag reacties goed en slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeGeestJ

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Ziet er erg goed uit.:thumb: De site is lekker overzichtelijk. En leuk gedaan met je portfolio.;)

Mooie site.

Ik zou alleen het lettertype van de tekst veranderen, je hebt alle titels zo strak en dan gebruik je een iets klassieker lettertype voor de rest, maar dat is mijn smaak!

Hoi,

Heb de site even onder de loep genomen en gekeken waar het nog beter kan :)
Om te beginnen moet ik zeggen dat je mooie kleuren gebruikt hebt; de zwarte achtergrond is lekker rustig, ook bij minder goede verlichting en het felle groen geeft het een high-tech/cyber feel die wel past bij een modeller; dus dat zit wel goed.

Waar mijn puntjes meer over gaan is gebruiksvriendelijkheid, want die vond ik wat minder:

De linkjes aan de rechter bovenkant hebben geen hover-effect, waardoor het onduidelijk is of je er nu wel of niet op kunt klikken. Je kunt dit simpel verduidelijken door de kleur iets aan te passen bijv.

De overige knoppen op home zien er nu exact hetzelfde uit als de linkjes rechtsboven, waardoor de eerste verwachting als je doorhebt dat je daar kunt klikken is dat je ook op die knoppen kunt klikken; dat werkt echter niet wat verwarrend werkt.

Daarnaast zou ik de project-plaatjes op de voorpagina door laten linken naar de portfolio pagina, omdat je daar ook verwacht dat ze klikbaar zijn.

Verder is het een soort ongeschreven webregel dat als je klinkt op het logo van de site, je terug gaat naar de home. Ik zou er dan ook even een linkje terug onder zetten; mensen die het niet kennen merken er niks van maar ik zag bij mezelf wel dat ik er een paar keer op probeerde te klikken.

Daarnaast staat nu bij 'contact' een default-blauw linkje; die zou ik nog even een stijltje meegeven want die staat er nu niet zo goed bij.

En als laatste zou ik even iemand naar het engels laten kijken; ik merk wel de nodige spelfouten en dat is wel zonde natuurlijk...

Heel veel succes met je site verder, en ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt :)

allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties, zeker frats....

Ik ga al jou omperkingen zeker volgen, ik ga er zelfs meteen aan beginne ;)

ik vind het fijn dat je zulke commentaar geeft, daar heb ik echt veel aan...

Super bedankt !!!!

:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan